Inlägg från: bettzen |Visa alla inlägg
  • bettzen

ung kvinna: jag gissar att den är dyr. När det står ett gubbGladnamn så kan man gissa sig till att det är någon antikvitetshandlare eller nåt....

Tycker att många gamla stenåldersvagnar som man inte i verkligheten skulle köra runt sin bebbe i är svindyra. Jag var på en loppis för några veckor sen och den där gamla korgvarianten med smala hjul skulle de ha 4000 för. De är ju charmiga men inget man använder. Kanske som sovkorg för den nyfödda om jag får gissa.

Vem köper dessa vagnar? Någon som har en aning?

• bettzen

lallamen: hahahaha, ja det var häftigt! Kul faktiskt att höra om folk som använder dem, jag har funderat kring det där faktiskt!

Coolt:)

• bettzen

men shit, den där jeansvagnen var ju riktigt ful...

• bettzen

Jag hade en sulky från 70 som jag sålde. Kan lägga upp en bild i mitt galleri så får ni se. Har också lagt upp bild nu på den där snygga jag länkade till häromveckan...:)

Och ja, jag håller med alla ang. gamla vagnar. De är verkligen pålitliga och jag har aldrig hört att någon skulle gått sönder. Jag har hellre använt mina gamla för att de är smidigare att ta sig fram med än min 04 emmaljunga. Dessutom börjar jag bli allergisk mot lufthjul som bara får punka hela tiden....

• bettzen

Ja den där vagnen har jag också sett och stört mig lite på att det inte är samma vagn:)

Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.