RETRO-länkar! Barnvagnar mm.
Nu har jag följt kärleksdronkens tips och fotat lite av mina retroprylar. Det är ju roligt att gå in och kolla faktiskt själv istället för att glömma bort dem i en låda:) Finns i mitt galleri!
Nu har jag följt kärleksdronkens tips och fotat lite av mina retroprylar. Det är ju roligt att gå in och kolla faktiskt själv istället för att glömma bort dem i en låda:) Finns i mitt galleri!
TACK allesammans. Ja jag blev så glad att mina föräldrar sparat allt sedan vi var små. Även sånt som är lite nött o sånt. Barnvagnen jag låg i var i brun manchesterplysch med gul galon på insidan. Det var ett engelskt märke, men den hade tyvärr stått så det regnat in i den! Vi försökte rädda den när vi väntade sonen men det var kört.
Men klänningarna har jag ju inte fått användning för än. Eftersom jag är ensam tjej bland 3 bröder så är unisex-kläderna lite färre och de kanske slängdes när de gick sönder helt. Vi var ju 4 st som slet på samma byxor o tröjor så det kan inte ha blivit så mkt kvar. Men klänningarna, de finns kvar:)
coccos: Det måste ju vara den där härliga skrattbilden! Å va fin hon är i din gamla klänning!
hahahahaha, å herregud coccos. Du är för härlig! Hi hi, gu så kul:) Planerat eller blev det bara så den här gången också? Hur långa är dom egentligen?
coccos: hahahahaha det här är ju roligt
kärleksdronken: å vilken tur du har! Synd man inte har samma tur själv;) Men min pappa är en riktig samlare. Fast inte på barngrejer då, det var mest gamla motorcyklar när jag var liten. Suck. Min son lär väl bli glad gissar jag så tokig som han är i sin morfar och hans fyrhjulingar och traktorer( till sin genusvetande mors förtret)..
hmm, svart spets. Man får inte länka till sina egna auktioner.