RETRO-länkar! Barnvagnar mm.
Jag har en (1) barngardin med troll kvar (var den andra har tagit vägen vete gudarna) Den är från början på 60-talet. Är det någon idè att lägga ut den på Tradera tro?
Jag har en (1) barngardin med troll kvar (var den andra har tagit vägen vete gudarna) Den är från början på 60-talet. Är det någon idè att lägga ut den på Tradera tro?
Det är ett naturvitt/beige tyg med troll i grönt, orange och brunt har jag för mej, har letat som en bäng men hittar det inte nu *typiskt* Ska ta en vända ner i källaren när sambon kommer hem.
Nifelheim: Min amningshjärna har slagit till rejält
Jag har hittat gardinen, det är blomflickor på den och den går i rödrosa, blått och grönt! Inte många rätt alls
Nifelheim: Sambon har lovat att fixa bild i eftermiddag
Kolla in denna! (inte min)
www.tradera.com/auction/aid_33053424
Kärleksdronken: Tuppertoysdjuren har jag! Första omgången kom någongång på 70-talet sedan har det gjorts nya med jämna mellanrum.
Kärleksdronken: Som jag har fattat det så ska det bara vara en kloss mellan bendelarna sedan så avslutas djuret med en svans. Kan inte kolla just nu eftersom killar ligger och sussar så jag vill inte riva runt i lådorna. Giraffen är om jag kommer ihåg rätt grönt huvud, gul hals, grön kropp, röda ben och gul svans. Elefanten är rött huvud, blåa ben, röd kropp och gul svans. Hunden kommer jag inte alls ihåg (plockar upp delarna varje dag hur kan man glömma :-S )
Zodic: Kolla loppmarknader, Röda korset, Emmaus, Myrorna ja typ alla hjälporganisationer som tar emot grejer.
Vos:Så läcker! och med en dunderklumpsdyna till!
Det borde den ju göra Cecci78. Kanske läge att starta en ny