Inlägg från: Kärleksdronken |Visa alla inlägg
  • Kärleksdronken

Coccos, Ja vad konstigt, den är avbruten nu, kanske blev den anmäld om det kan ha varit ute till annons på nåt annat ställe också, typ Blocket. Synd, tröjan var ju supercool!

Nu har jag gjort klart mitt lapptäcke med garnbollar - å jag är så stolt - om någon vill titta har jag lagt in en bild i galleriet.

• Kärleksdronken

Maerion, kollade in blöjväskan, vad fin, snyggt tyg, är det 70-tal?

Jag funderade på vad man helst ska spara till barnen, vad kommer dom tycka är mest coolt och retro när dom har egna barn och man överraskar dom med sin sparlåda. För mycket som är poppis nu, t.ex Katvig och Ida T är ju bakåtblickar, så vad skulle vara typiskt 2000-tal? Undrar om det skulle kunna vara såna där Polis-tröjor?.....

• Kärleksdronken

bbb, vad intressant!, det är ju ett helt nytt koncept. Det tror jag absolut på. Nu i dessa bloggtider. Go for it!

• Kärleksdronken

bettzen, å wow, det var mycket fina kläder, diggar verkligen det bruna, plyschdressen var ju superfin!

• Kärleksdronken

Nej, sorry, det var ju Maerions syster jag menade!

• Kärleksdronken

crazi cow, jag har köpt stummer på en butik på Östermalm i Stockholm, minns inte vad butiken heter, men de har mammakläder också och låg nära östermalmstorg (Humlegårdsgatan?) och så tror jag NK Barn har det också. Dom är fina och dyra. Men Domus är också bra!

Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.