RETRO-länkar! Barnvagnar mm.
Nivea, jag vill jättegärna se din vagn men man kan inte se ditt galleri. Du måste göra det synligt för oss.
Nivea, jag vill jättegärna se din vagn men man kan inte se ditt galleri. Du måste göra det synligt för oss.
Nivea, du går till 'MIN SIDA' där för du upp en kolumn till vänster. Tredje valet nerifrån i den kolumnen är 'inställningar', klicka där. Då får du upp en sida med olika inställningar du kan göra. En av dem (under 'Tema') innebär att klicka över vad andra ska se från 'tillgängliga val' till 'valda'. Då markerar du 'Bildgalleri' och sen klickar du på knappen som har en sån här: > på sig. Sen går du längst ner på sidan och väljer spara.
Nivea, den är jättefin! Du hittade den alltså i ditt barndomshem, vilket fynd! Härligt med stänkskärmar på hjulen, det har min vagn också.
Nifelheim, en sån har jag (se galleri). Min ser mörkare ut på bilden, men det är samma blå färg. Fastän jag tycker att min är finare eftersom den har originalinnertyg och svart handtag istf grått.
Kärleksdronken, jag tror att man måste vara plus-medlem för att kunna lägga bilder direkt i tråden. Eller? Jag vet iaf inte hur man gör.
Igår var jag ute på två halvkorta promenader i mina kvarter. Och jag möter 3 stycken retro-liggvagnar. De var jättefina allihopa. Men det är ju inte klokt att det var så många i samma område.
Kärleksdronken: I love blinkande presentationssidor! Tack för råden från 68 förresten. Nu vet vi att det var bättre förr.
Daara, jag tycker definitivt att ni kan klä om den där vagnen. Iofs så ser den inte sliten ut, men är man besatt så är man. Snyggt jobb med den första vagnen också! Jag önskar att jag hade tålamod att klä om en vagn, men jag fusksyr alltid så jag vet redan nu att dt inte skulle bli bra...
Ni som missat att det startats en ny vagntråd, ja alltså efter att den andra stängdes för svar: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m10846932.html
Den här stolen är väl retro eller?
www.blocket.se/vi/8843145.htm
Ja, jag var lite osäker, så det är den säkert om du säger det.
Så himla fin kofta. Skulle helt klart buda om det inte vore för att min lilltjej är aningen storväxt...
www.tradera.com/auction/aid_30871170