RETRO-länkar! Barnvagnar mm.
Maerion, det var ju ett bra pris du fick på den! Hjärtdressen blir nog dyr, nu var den uppe i 162 kr och det är ändå fem dagar kvar. Tänk på den där uggle-t-shirten som gick för 300 eller vad det blev. Helt tokigt!
Maerion, det var ju ett bra pris du fick på den! Hjärtdressen blir nog dyr, nu var den uppe i 162 kr och det är ändå fem dagar kvar. Tänk på den där uggle-t-shirten som gick för 300 eller vad det blev. Helt tokigt!
Nifelheim, det ser ju ut som hon säljer hjul till typ en gammal Emmaljunga eller nåt också. Skulle kunna vara. Fast det står inget om dom?!
Snysop, vad fina! Jag gillar annars dom där klassiska gallerfiltarna! Såg att de fanns på i neonrosa och neongrönt på www.litenjag.se/
Å, den är ju så söt den med katterna! Såg den förut, men la inte upp nån länk här ifall jag skulle bjuda själv, he he, men nu är det väl kört! Men jag fattar inte hur folk kan sälja sånt som de haft själva från 70-talet, det är ju så fina kläder. Själv lägger jag allt sånt i "spara-lådan" när barnen inte kan ha dom längre.
www.tradera.com/auction/aid_31267321
barbapapa lapp
www.tradera.com/auction/Barnartiklar/aid_31341180
hoppgunga som ser lite 80-talsretro ut
cgi.ebay.co.uk/Dolls-house-coachbuilt-pram-silvercross-style-vintage_W0QQitemZ230013296330QQihZ013QQcategoryZ75526QQrdZ1QQcmdZViewItem
fin dockvagn!
cgi.ebay.co.uk/Vintage-Palitoy-Carrie-Christopher-Pram-VGC_W0QQitemZ200012377592QQihZ010QQcategoryZ101376QQrdZ1QQcmdZViewItem
en till fin dockvagn!
cgi.ebay.co.uk/Vintage-Playskool-Lil-Lady-Bug-Dolls-Pram_W0QQitemZ300012787242QQihZ020QQcategoryZ2576QQrdZ1QQcmdZViewItem
en till fin dockvagn!
Idag har jag fyndat ett 70-talstyg på en bakluckeloppis och ska göra färdigt mitt lilla lapptäcke till kidsen! Antikjägarna (eller vad det heter, på tv4 plus) var där och filmade, coolt!
bettzen, jag kan lägga in en bild ikväll. Det är stuvbitar från 70-talet som barnens farmor har sparat (hon är fantastisk; farmor!). Och så hittade jag ett tre m långt tyg idag för 20 kr som var rött med vita klöver på, som jag ska kanta med! Och så lite (ny) brun plysch som täcker upp lite. Funderar på att göra garnbollar och hänga på hörnen, såna man gjorde när man var liten, när man snurrade runt en cirkelformad kartongbit och sen klippte upp.
Nu har jag lagt in en bild på mitt lapptäcks-projekt!
R Mutt, å vad fina! Jag håller på den med broderiet!
Visst är det kul med såna där tofsar, man gjorde ju jämt såna, och var det riktigt avancerat kunde man göra med olika garn så det blev flera färger på en boll