Inlägg från: My Lovely Little Lumps |Visa alla inlägg
  • My Lovely Little Lumps

Menskopp

funderar starkt på att köpa en men jag har väldigt riklig mens funkar det bra iaf? o hur är det på natten? rinner det igenom?

♥Min familj♥
  • My Lovely Little Lumps

isch inte ha sex vid mens

sunny har du riklig mens?
    hur ofta tömmer du den normalt?

♥Min familj♥
  • My Lovely Little Lumps
    Anonym skrev 2006-07-02 21:33:36 följande:
    jag hade en men den kastade jag. det var så att efter jag använt den så kom inte min mens tillbaka på typ 4månader. så jag vågade inte testa den igen. tycker man ska vara lite föriktig med att använda den.
    det har jag nog svårt att tro att det var pga av en menskopp dom är ju inga hormoner elle rliknande i bara en kopp som samlar upp mensen tror det hade blivit likadant utan koppen med.
    Tina B skrev 2006-07-02 23:07:27 följande:
    Man lär sig faktiskt känna när den behöver tömmas. Det är svårt att beskriva känslan men jag känner när det är dax. Jag brukar inte tömma på natten men nu senast gjorde jag det för att det kändes så. Flummigt - jag vet!
    hehe skvalpar dom?
    ♥Min familj♥
  • My Lovely Little Lumps

nu har jag skickat efter en valde en divacup tyckte den såg typ störst ut hehe jag har ju riklig mens

♥Min familj♥
  • My Lovely Little Lumps
    Anonym (perfekt) skrev 2006-07-03 07:59:03 följande:
    Jag har aldrig hört talas om dessa koppar??!Har de funnits länge på marknaden och vad kostar de?Är de säkra dvs de kan inte läcka??Tänk vad pengar man kan spara om de verkligen funkar!!
    min kostade 315 den var dyrast dom andra ligger strax under 300. man har 25 dagar på sig o är man inte nöjd får man pengarna tillbaka
    ♥Min familj♥
  • My Lovely Little Lumps

jag läste säkert fel hehe *virrpanna*

♥Min familj♥
  • My Lovely Little Lumps

haha kul att nästan alla verkar klippa av piggen hehe

♥Min familj♥
  • My Lovely Little Lumps

mkk du har en länk några medelande ovanför dig tillderas sida

♥Min familj♥
  • My Lovely Little Lumps

kör ni alla med diva cup eller?
    haha funderar på o testa en nanna för jag får vänta en månad till innan jag har råd o köpa en nu... attans

♥Min familj♥
Svar på tråden Menskopp