Moralen framför allt!;.)
Lycklig 76a: Vi rakar dom perfekta och övervackra kvinnorna med!
Lycklig 76a: Vi rakar dom perfekta och övervackra kvinnorna med!
Aquariana: Ja, för även om man rakar dom på dom synliga ställena, som ben,bål, armar samt huvud, så finns det ju dolda ställen. Stjärthår och hrm könshår samt under armarna, finns säkert andra ställen också.
Erasmus: Hahaha! Det nya, perfekta, moraliskt rätta samhället är fött
Erasmus: Du hör till moraltanternas skara, det är bara övriga som skall rakas.
Aquariana: Vi kan säkert hitta på fler omoraliska beteénden att lösa. Hmm...Ös på bara
Jag kom på det! Vi måste göra något åt rökarna också!
Dom som går och bolmar mitt på trottoaren som om dom ägde den.
Vi tar en brandsläckare och sprutar på dom tycker jag
Sen har vi dom som fimpar på allmänna platser.
Dom som bara måste röka fast det regnar och blåser och följdaktligen ställer sig i väntkuren vid busshållplatsen.
Och dom som bara luktar som om dom nyss rökt.
Dom måste vi göra något åt.
Lycklig 76a: Hm, ehhh, du skulle kunna hälla sirap i motorn på gräsklipparen förståss.
alexix: Ja, justja, dom...Men det är enkelt. Står grannen på balkongen och röker (om han/hon bor tillräckligt nära) så tar man bara en trädgårdsslang, kopplar den till kranen i köket, sticker ut den genom fönstret, siktar och sprutar.
Grannen kommer aldrig mer att röka på balkongen. Ett annat sätt, om grannen är en man, är att helt omoraliskt hänga ut pattarna över balkongräcket och säga ett ljuvt "heeeejjjjj" har du tillräckligt hängiga pattar så släcker han ciggen och går in.(Är de motsatsen kan du få ett annat moraliskt dilemma på halsen, nämligen grannens make)
Lycklig 76a: Vi får helt enkelt röka ut dom!
Vi får inte glömma grannarna som har kräftskiva i augusti och där vi inte är inbjudna. Dom kan ju inte få sitta där och skratta och sjunga nubbevisor och knäcka kräftstjärtar. Det är omoraliskt som bara den, totalt förfall. Det säger jag bara! Förbjud kräftskivor! "hötter med parasollet i båda händerna"