• Wolfhound

Moralen framför allt!;.)

En tråd med moralkakor. Allt som man moraliskt sett vill anmärka på som en äkta sur moraltant.

Jag vill anmärka på feta gamla gubbar, som går omkring i kortbyxor där magen hänger utanför och som har hängpattar med hår på.
    Dessutom kvinnorna som går omkring i väääldigt urringat, så att brösten nästan hänger utanför. Varför kan dom inte peta in pattarna i urringningen isåfall så att vi slipper se dom.

Det är dessutom väldigt omoraliskt att sitta och fnittra, så som unga flickor gör på bussar och tunnelbana. Vad tusan har dom så roligt åt?

OBS! Detta är en ironisk tråd! Bara skämt

• Svar på tråden Moralen framför allt!;.)
  • Xara

Mammor som sitter och "skrapar banan" och kleggar i sina telningar offentligt, äter själva upp det som hamnar utanför blandat med dregel och låter knodden kladda av sig på omgivningen...

(Detta var det värsta jag visste innan jag själv fick barn, sådan skulle jag ALDRIG bli... fast tyvärr bidde jag själv värre än någon annan mamma jag någonsin sett , stackars människor i MIN omgivning...!!)

• KarJac

åh, vill dra alla överparfymerade människor i örat

eller när folk säger -Ja, jag gjorde iallafall så! Istället för att säga -Det du gör e inte lika bra som det jaaaag gör!!

Som ickerökare sen ett år tillbaka stör jag mig på alla som röker i busshållsväntplatsen.. SLUTA med det!!
    *har redan glömt att jag själv gjorde det iblnd.. *

• KarJac

å så vill jag dra upp byxorna på alla brudar som visar string å halva härligheten så fort dom lutar sig mer än en millimeter framåt. (eller dra dom i stringen kanske...hihi)

• Wolfhound

Jahahaha Härliga moralkakor!!

Här är en till: Tjejjer som går på stan och suger på en isglass!!! Vad liknar det? Usch, det är snusk av högsta graden. Det kan dom väl göra litet diskretare om dom nu m å s t e suga på glassar

• Wolfhound

Ja, ja, ja!!! Får inte glömma!!! Dom häringa hundbajsplockarna! Dom står där med baken rakt upp i vädret och visar rundlarna för hela världen när dom plockar upp bajset. Varför kan dom inte s ä t t a sig ner på huk. Mannen håller ju alltid på att köra i diket när han ser en hundbajsplockares kvinnorumpa.

• alexix
    Wolfhound skrev 2006-07-05 19:59:19 följande:
    Ja, ja, ja!!! Får inte glömma!!! Dom häringa hundbajsplockarna! Dom står där med baken rakt upp i vädret och visar rundlarna för hela världen när dom plockar upp bajset. Varför kan dom inte s ä t t a sig ner på huk. Mannen håller ju alltid på att köra i diket när han ser en hundbajsplockares kvinnorumpa.
    hahahaha
  • KarJac

eller när folk i affären ska betala med småmynt (etthundratjugofem, etthundratjugofemåfemti) Hört talas om visa eller?

folk som petar näsan i bilkön -Vi ser er!!! Ni sitter i ett transportmedel med glasrutor!!!

• Wolfhound

KarJac: Hahahahaha Dom kanske tror att dom sitter väl skyddade i bilen.

Svar på tråden Moralen framför allt!;.)