Moralen framför allt!;.)
Vi filmar dem i hemlighemlighet
(Jag är tydligen så omoralisk att jag inte kommer får komma in på tradera hemsida längre, fler oms har problem?)
Vi filmar dem i hemlighemlighet
(Jag är tydligen så omoralisk att jag inte kommer får komma in på tradera hemsida längre, fler oms har problem?)
var det så omoraliskt att ni inte kunde svara... ?
hallåååå *ropar försikrigt i mörkret*
....och sen rakar vi dom!
Står redan i givakt med rakhyveln i högsta hugg!
hehe, *utropar från FL's högsta topp*
Passen eder, alla omoralens orakade tjänare, här komma moralens riddare nr 2 (näst efter wolfhound). Vik hädan ni orakade!
Oooops! Du får hålla i dig
UNdras om man ska använda rakskum eller utan, vad anser partiet?
Ok, då blir det utan rakskum, kanske med lite vatten och tvål om det går alltför trögt, det få ju inte ta för lång tid på varje.... om det är många som ska rakas hehe.
Gör det ont kan de få tugga på en moralkaka som tröst !
Här verkar skrivar moralen vara låg. Menar ni att ni ligger och trynar allihop! Fy vad omoraliskt! Akta erm rakhyven är nyslipad
Moralpolisens rakningsskvadron har vaknat! Giv upp! Näste man till rakning.
Har också undrat över det dör med toblerone och strippklubbar.... vaaaad kan det bero på.....
Kommer ni ihåg Marjasin? han som klippte sönder kvitton så de blev lika korta som han själv
Han skulle behövt sig en rakning han
Kolla min rakhyvel
valnötshandtag minsann!
Min pappa har alltid tyckt att jag sovit för lääääänge på morgonen och varit uppe för seeeeent på kvällen. Bara för at han skuttar upp som en tupp i gryningen. Men nu har jag ju kommit på hans knep; somna i soffan framför 18-nyheterna.... Fusk, fusk! passa dig pappsen snart kommer jag hem!
Finns det nån mer högmoralstråd än denna Lyckig 76a?
Rakas borde du lilla Puh
Jag vet inte vilken tråd det var, jag vet att jag skrev efter lycklig 76a, men nu vet jag inte vilken det var. Högst omoralikst av mig att glömma såna viktiga saker, jag vet ! *raka lite på ena stortån* (har ett hårstrå där, förlät hade...)
År det inte lite omoraliskt av oss att tilrättavisa varandra .... *funderar*
Ja, det var ett bra straff, så kan hon ligga där och känna sig jätteomoralisk...
(annars kan vi alltid rakas lite)
Kojak: jag tycker det är omoraliskt att använda ord som slutar på -ism. jag har så svårt att fatta ibland
Tycker det är omoraliskt av er att skicka privata mess till varann utan att jag får vara med !!!!
Hon kanske är och fixar moralen i nån annan tråd?
En omoralisk tanke: tänk om alla FL-tråder plötsligt blev till en, vilken förvirring!
Jag är så omoralisk att jag går och lägger mig nu. Ska flyga 24 timmar med början i morgon så jag behöver min skönhetssömn.... eller ja, sömn iallafall
Håll moralen hög, mina damer! Återhöres när undertecknad återsamlar sig inom gamla ärorika svedalas utsuddade gränser. Då höja vi moralens blågula flagg och vinkar glatt med rakhyvlarna! Må väl!
Hej! Kikar in och rakar alla omoralister lite på huvet
Är själv så omoralisk att jag tagit internetsemester vilket resulterat i att jag snart inte har något hår kvar... :-O