Moralen framför allt!;.)
Varför svarar Ni så långsamt? Slappt tycker jag
Varför svarar Ni så långsamt? Slappt tycker jag
Jag är förresten bortrest i Augusti, så det verkar ju totalt omoraliskt om alla grannarna skulle ha fest utan mig. Nä inga J*vla kräftskivor här inte!!
Ja, man blir så less på livet ibland
Hela tiden vill alla ha roligt, och träffas och ha skoj. Det blir liksom förmycket. Dom får ju F*n ta lite hänsyn till att vissa vill ha tråkigt ibäand också. Så himla själviska
Sen är det detta med spriten också. Vi har ju liksom inte leverans av svartsprit hur som hellst i våran kommun. Det är såååå jäkla dåligt! Ska man ha något får man beställa hur lång tid som hells innan (Pust!) Tackar vet jag när jag bodde i förorten, där var det vara att vissla, så kom de. "Det kallar jag service" !!!
Du missade det med spriten, men annars var det otroligt bra! Kanske kan du ställa uppi Riksdagen... Nä förresten! De är för omoraliska för Dig!!!
Jag tycker det är riktigt rötet att vissa bara dratt här ifrån, vågar dom inte stå upp för sina åsikter och ta tag i samhällsfrågor+++ Detta är ju viktiga saker vi snackar om!!!
Vi kan väl lägga bort titlarna
Vi är ju ändå ensamna här
Det tycker jag verkligen att du ska göra, så det kan bli lite ordning!
Ja, moralen framför allt!!! Vissa är bara födda att bära de tunga bördorna
Så är det bara. Hoppas inte de visar sig här om det inte har en rejält bra ursäkt! Tror dom vi tar vilken skit som hellst... Nä du. Ska inte komma här och komma! De kommer säkert skylla på att de haft annat för sig,lagat mat, tvättat eller lagt barn,??? Va viktigt sen då. Hade de haft någon som hellst moral i kroppen hade de ju suttit klistrade här!!! Och inte försökt hitta svepsjäl för att slippa dra sitt strå till stacken... va ska världen ta vägen???
Ja, lite sprit hade inte varit dumt, kanske kunde samköra med glassbilen... Då slipper de ju skicka ut nya tidtabeller osv