Inlägg från: KarJac |Visa alla inlägg
  • KarJac

Moralen framför allt!;.)

Okej, ni måste hjälpa mig med fler omoraliska dilemman- där nog varken tvångsakning eller utrökning hjälper - Vad ska vi göra med dagens politiker som bara går på krogen för våra skattepengar och inte kan skilja en toblerone från en strippklubb?

• KarJac

Jag är uppe omoraliskt tidigt! Gissar att ni moralister ligger å sover efter er nattliga moralsejour.
    Kom fram till att jag oxå ska bli poliiker, dom verkar ha kul + att det med svartspriten lät bra

• KarJac

RadixLecti- En t-shirt hade kanske varit att föredra? Hrm hrm. (och några tusen meter silvertejp för att hålla in allt )

• KarJac

Har du inte nåt på dig själv du kan smaska på då? Det borde väl finnas nåt du inte kommer att sakna på din enorma lekamen! Låt oss andra va ifred lixom!! Tycker det är högst omoraliskt att knapra på andra...

• KarJac

finns nog donatorer! Ungerska badtanter och ryska idrottskvinnor t ex

• KarJac

Fördomar??? Nej du, tycker det är högst omoraliskt med fördomar! Det är ren och skär fakta att ungerska badtanter är håriga och blondiner är dumma (alla uan jag då...) och att alla vegetarianer har proteinbrist!!

Svar på tråden Moralen framför allt!;.)