Inlägg från: KarJac |Visa alla inlägg
  • KarJac

Moralen framför allt!;.)

Då har vi löst kvinnornas omoralism! Dags för männen!!! Som t ex dessa brunbrända, muskulösa, unga män med tajta badbrallor. Vad göra? Jo, skicka hit dom till mig ska jag ta hand om dom, som den moralens väktare jag är!!! Det blir KarJacs hårda moralskola för hela bunten!!!!! Sen i vilket skick dom kommer tillbaka i kan inte jag ansvara för

• KarJac

Kom på det mest omoraliska som finns!!! Snorvalparna med bakåtslickat hår som festar upp pappas pengar på Stureplan. Ryser och kräks bara jag tänker på det . *skakar okontrollerat*
    Vi MÅSTE ta tag i dom ordentligt!!! Förslag?
    (dom e ju typ redan helrakade och inrökta...)

• KarJac

Nä, ta i med hårdhandskarna bara!!! Jag tror att vi skickar dom till Bengtsfors och ända utelivet får bli på den lokala kinakrogen där dom bara får dricka ljummen folköl, äta cashewnötter och åka raggarbil hela dagarna! Inga rosa skjortor så långt ögat når, inget hårvax. Bara Adidasoveraller och brylkräm!! Inte Båstad, utan Bengtsfors alltså!! Grymmaste straffet

• KarJac

Wolfhound- Ph måste utrotas!! (även Lena Ph...) Vad är det för fel på heltäckande badkläder??? Har vi bett om att få se deras stjärtskåra, som säkerligen behöver tvångsrakas, och deras paket som säkerligen inte ligger snällt stilla där omoralismen och stringbikinis flödar. (för att inte tala om dessa nudiststränder där hela PRO samlas för att dallra omkring med könshår och hängpungar överallt )
    Vi måste få Sverige att förstå innebörden av anständighet och moral!!!

• KarJac

dom som köpt Carolas skivor då?? Tjära och fjädrar?

Martin Björck borde tvångsmatas med brysselkål i två veckor och sen glömmas bort!!!

Tycker fortfarande att uppvisande av hängpung e omoraliskt. Men det e bra vad jag tyckerSkrikandes

mamma till Alexander och Elias
  • KarJac

Omoraliskt att Moraltråden faller i glömska!! Fy på oss!!!
    Wolfhound- Jag har hört om dom som köper Carolas skivor. Låter som en sekt... omoraliskt!! Tänkbart straff- vad sägs om kastrering????  Eller är det oxå för milt?? Då finns det annat...

Tycker nog förresten att det är ett bättre straff att mata Martin Björck med glödande kol istället för brysselkål!! Men egentligen har han straffats nog som är tillsammans med Lena PH.... huvva!!

*letar fortfarande febrilt efter att läxa upp dom där brunbrända muskulösa ynglingarna från moralens förfall*

>mamma till Alexander och Elias
  • KarJac

Lucifer69- Blev väldigt intresserad av din push-up hängpunggrej!! Hur hjälper den på en nudiststrand??? Är det typ som säkerhetsnålar man fäster på pungen och sen hänger i ett band runt halsen?? Demonstration?? Nån som ställer upp??

Death Metal till Carolafans e ju helt ok!!! Eller tvinga dom att lyssna på ett band med bara könsord på i 12 timmar!!!  Eller varför inte landsförvisa dom??

• KarJac

Men tänk om könshåret sticker utanför då? Yack, kväljning!!! Tycker säkerhetsnål låter bättre!! No pain no gain

• KarJac

Erasmus- operera operera operera!!! Strama ut, klipp bort, sy ihop!!

Ska jag göra om jag får hängpattar
    eller hängmage....
    eller hänghaka...

Hmmm... när börjar en pung hänga?? Den gör ju det jämt ju... Vart går gränsen??

• KarJac

När det är mer skinn än än innehåll kanske???

• KarJac

(skummaste diskussionen på fl- när blir en pung en hängpung... borde få nåt pris...)

• KarJac

Aquariana--internetsemester?? Guuud va omoraliskt!! Du får nog ta och komma på ett ordentligt straff till dig själv!!!

• KarJac

luc--väldigt moraliskt att straffa sig själv, tycker jag iallafall!!! Om du har hängpung är det HE_LA kroppen som måste rakas

Svar på tråden Moralen framför allt!;.)