• dreamspace

Vänner sökes i Österbotten

Vi är ett par från Österbotten som söker nya vänner. Jag tycker det är svårt att träffa nya vänner. Våra gamla skolkompisar umgås vi inte så mycket med nå mera. Det skulle vara roligt att träffa nya personer.

Vi är inte ut och festar och inte heller religösa. Vi är som mittemellan. Var kan man då träffa nya vänner? Här är det ju lite pinsamat att skriva om det här. Men ger det ett försök i allafall. Vi har inga barn. Vi gillar friluftsliv och data.

Hoppas att flera skriver här, kanske det är flera som kan träffa nya vänner här. Eller tipsa var i Österbotten man kan träffa nya vänner! t.ex evenemang som ordnas, träffar m.m.

• Svar på tråden Vänner sökes i Österbotten
  • Millami

Är också från österbotten från vasa...
    som skogsduvan redan fråga...varifrån e ni?

• dreamspace

Jag skulle vilja hålla mig anonym, eftersom det är pinsamt att söka vänner på internet.

• Millami

ahaaa...e väl int pinsamt?
    Min bästa vän hitta ja på internet
    Min kille hitta jag på internet..
    Internet e bra d, har massor med vänner via internet...

• Augustibrud

Det är ju lite svårt att hitta vänner att umgås med i verkliga livet om man vill vara anonym ...men om du menar vänner på nätet är ju en annan sak!
    Soliga hälsningar från Purmo

• beibikär

Man måst kanske sej na om se sjölv om man vil var bekant?
    Vila ni int kuna råkas i verkliga live na?
    Men kompisa på näti finns e säkert gott om jär!
    Is int tyck at allt e pinsamt...

• mariem

Int är det pinsamt, det är ju nästan mer regel än undantag att man träffar folk via nätet nuförtiden! Fast vill du vara mer anonym så får du det också såklart Välkommen till FL i vilket fall som helst!!

• Naana

En österbottning till här. Vore kul att veta vem du/ni är, men förstår om du vill vara anonym än så länge. Själv har jag fått kontakt med många personer sen jag började ströva omkring på FL, inte träffat så många än, men på stan är det fler som hälsar

• nattuggla

Hittade tråden efter att ha kikat in hos dig...givetvis nyfiken varifrån du e;)

Svar på tråden Vänner sökes i Österbotten