• dreamspace

Vänner sökes i Österbotten

Vi är ett par från Österbotten som söker nya vänner. Jag tycker det är svårt att träffa nya vänner. Våra gamla skolkompisar umgås vi inte så mycket med nå mera. Det skulle vara roligt att träffa nya personer.

Vi är inte ut och festar och inte heller religösa. Vi är som mittemellan. Var kan man då träffa nya vänner? Här är det ju lite pinsamat att skriva om det här. Men ger det ett försök i allafall. Vi har inga barn. Vi gillar friluftsliv och data.

Hoppas att flera skriver här, kanske det är flera som kan träffa nya vänner här. Eller tipsa var i Österbotten man kan träffa nya vänner! t.ex evenemang som ordnas, träffar m.m.

• Svar på tråden Vänner sökes i Österbotten
  • dreamspace

hej

Söker inte efter internetkompisar, utan såna som man kan typ bjuda in på kaffe någon dag hehe Tänkte nog att man kunde träffa någon här och sedan träffas ute i verkliga livet.

Vi är i 20 års åldern och hör till unga vuxna typ, det flesta i vår ålder är ut och super varje helg. Önskar träffa någon som inte är ute å super och sånt. De som är religösa har jag inget emot, men vi vill inte börja gå i kykan/möten varje söndag för att träffa nya vänner.

Hur många vänner har ni? Hur mycket umgås ni med dem? Vad brukar ni göra, typ handarbeta? Vad har ni för intressen? Var har ni träffat era vänner?

millami var på internet träffade du din bästa vän?

• Kela

När jag flyttade till den kommun jag bor i nu så gick jeg med i olika föreningar (uf, mm) och därifrån har jag fått nya vänner och bekanta. Det är ett bra sätt att träffas på utan att gå i "kyrkan". Sen har jag lätt för att träffa nya människor.

Var någonstans finns ni? Du kan svara på privat medelande om du vill vara lite anonym.

• dreamspace

Vad finns det för föreningar i Österbotten? Jag har inte så lätt med att träffa nya människor, vet inte var och hur man skall träffa nytt folk?

• Millami

min bästa vän träffa jag på denna sida och på x3ms commynity..

Vi har int många gemensamma vänner jag å min sambo...inga direkt par som vi umgås med..vilket nog vore trevligt att ha...

Vi e också båda i 20 års åldern han 21 och jag 23...

• dreamspace

Inga vänner än här Jag skulle vilja veta hur gamla ni är och varifrån ni kommer? Kanske vi kan börja mejla?

Jag måste väl berätta lite om mig. Jag bor med min kille i Vasa, jag är inte uppväxt där.

• Millami

Vi kan gärna börja maila om du vill...
    eller adda mig på msn
    har du d?
    Min adress e millamigirl@hotmail.com

ja skrev ju redan att vi bor i vasa, jag e hemma från vasa men min kille e hemma från pedersöre...å jag e 23 å han 22

• beibikär

Jag och min man bor i Pedersöre, vi e 32 o 35 år, så du kanske tycker att vi är lite gamla...men det är kanske inte åldern som räknas...

• Crown S

Är också ifrån Österbotten, nu bosatt i Jakobstad. Vi är 34 respektive 36 år, vill gärna lära känna nya människor. Maila gärna om du vill prata mera privat...

• Lilla My i Finland

En till Pedersörebo... 28 resp. 31 år...

Crown S och beibikär - Verkar som vi sku få ta o träffas... Alltid kul med nya bekanta!

Svar på tråden Vänner sökes i Österbotten