Piercing ! Se hit !
en jäkla massa i öronen, en labret och funderar STARKT på en intim
en jäkla massa i öronen, en labret och funderar STARKT på en intim
oh nån som vet nån bran bild eller flera på piercade klitkappor...? Vill kunna jämföra o se om jag oxå kan göra en ju...:-P
nån som gjort intimpiercing hos viking i linköping?
elvirasp. linda 87 : har du Tribe eller barbarella i närheten ? nja inte som jag vet hurså?
märsterkattens. Ok, ja jag har hört bra om lucky7...även tatu med....ska ringa o höra vad de tar, hur är piercaren/na...? Är studios öppna imorn mån tro?
ok shysst att en tjej jobba där, de på nemesist (elin) i lkpg (de flytta till motala nyligen) hon hade jag velat gör hos men palla o åka ända till motala för det *S* i norrköping kan man ju hitta på annat om inte annat
Ska ringa o höra med de!
nån mer som gjort på lucky7 ?
Fan va jag är tänd på att göra en intimpiercing *S* :-P
jag har hittat ett ställe som tar gratis, prata med han som tog nyss på tele, han behövde öva på just de piercingarna. Skulle ni våga? Han sa att man ser direkt om en sitter bra eller ej :-P haha
Nå tjejer skulle ni våga vara försökskaniner?
elviras pappa, har ingen kille men alla tjejer jag "stöter på" lär nog bli glada *S*
*S*
ja läkningstiden är fiiiin
160:- inkl eftervård för piercingen + tåget eller 600:- för nån som redan kan göra den hmmm...
aså han är ju piercare han tar på alla andra ställen men just i kappan har han inte tränat tillräkligt på...