Inlägg från: linda87 |Visa alla inlägg
  • linda87

Piercing ! Se hit !

intim intim intim, haha denna vecka ska det ske!

• linda87

MIn intim är nu tagen! Vertikal bananbarbell i Klitoriskappan! Haha

Han var skittrevlig på studion, kände mig inte minsta nervös när jag gick in hehe....

Han stack igenom kanylen å jag spände bara benen lite då det ja brände eller ja nöp till lite (lite som att fastna i en dragkedja)... :-P
    Då sa han att han hade velat ha den lite mer åt nåt håll. Så jag sa men kör på då! Haha hans min var oslagbar! Han trodde väl jag ville springa därifrån men nope. Då gick han in i samma ingångshåll men gjorde ett nytt utgångshål. Skitsnyggt blev det! Han sa att de andra tjejerna han gjort det på hade skrikigt o vägrat ta om om det hade behövts *stolt över mig själv*

Anmälde mig som hans stickdocka, så är det nåt mer han vill testa så har han mitt nr, ska bli intressant att se om han hör av sig är sugen på fler! Fan va fin den är!

Vill ha fler!

• linda87

greenmonster, varför tog du ut dem *nyfiken* mina är tillfället ute (ej intim då) pga av mitt yrke får helt enkelt inte ha smycken....

• linda87

okey *S* av en händelse blev dte typ *S*

• linda87

jag kan inte jag jobbar med livsmedelstillverkning, så dels pga av bakterier och dels pga av risken att smyckena skulle kunna tappas i "maten". Lovar ni skulle nog inte uppskatta om nii tugga på en korv och får tag i ett örhänge *S*

• linda87

haha *S* ja jag gör "vannliga" korvar *S*
    ok, ne då är dte kanske inet så lämpligt....

• linda87

den känns bra nu nu kan jag rikta duschstrålen direkt mot *impad* och den är inte lika öm, och dne har börjat klia då dne läker haha mindre trevlig bieffekt

• linda87

emmi han var nybörjare men vadå alla måste vi väl lära oss nån gång jag ställde ju upp vetandes att han var nybörjare *S och som sagt nervbanor ändrar bana om man träffar en sån...dte tar ett tag men de växer om hålet om så skulle ske....
    Och han stack om utgångshållet emn använde samma ingångshål

• linda87

haha ne inte direkt det har nu gått 9 dagar sen jag tog den och den känns vääääldigt läkt. Inte öm eller nåt längre inte mer än min labret som jag har haft i 2,5 år *S*

• linda87

haha den har redan blivit inviigt efter 7 dagar haha :D den var läkt redan då *S*

• linda87

en vertikal b-barbell i klitoriskappan hehe...

• linda87

haha dne fuinka fin fint, men den är ju inte så "stimulerande" nu när jag har ett längre läckesmycke i, sen när man sätter i ett kortare så syns bara ena kulan på piercingen den andra "döljs" av kappan så då ska det bli lite extra fart på`n haha
    Men den funka det gjorde den även med läkesmycke *drömmer mig bort* haha

Funderar ni på en, GÖR DET FÖR FAN!

Svar på tråden Piercing ! Se hit !