• Lissi

någon runt skövde??

Hejsan!

Skövdebo med bf 27/1, samma dag som dig hjohanna! =)
    Är alla från skövde?

• Lissi

hej på er!!

Alltid fika sugen!!! =)

• Lissi

När är det tänkt och vart?
    Passar i stort sett när som helst!
    Ska till Gbg på torsdag, men annars är jag hemma!!!!

• Lissi

Hejsan!

Mmm... blir så fikasugen av allt fika prat! =) Trots att jag nyss smällt i mig en gräddbakelse som pappa kom med! Hihi!

Den 5:e låter kanon bra!!!!!!!

Helensgåredn ligger snett bakom Commerce kan man säga... nedanför stadshuset... ovanför polarn å pyret!!!
    För min del funkar det vart som helst!!! bara de har gott fika! =)

Kramar
    Helen

• Lissi

Hejsan!

Myggan> Om man går gatan upp mot krikelin så är det det gamla, röda trähuset som ligger snett över gatan... mitt emot ålderdomshemmet bagaren... Så du är på alldeles rätt väg! =)

Klockan 14 passar mig med... men det passar vilken tid som helst, så bestäm ni andra som kanske har andra planer å så...
    jag rättar mig efter er! För detta vill man inte missa!!! =)

Nu ska ut med hunden!
    Kikar in imorgon kväll igen!
    kramar
    Helen

• Lissi

Halllåååå!!!!!!!!!!!!!!

Kl 14 den 5 på Helensgården blir alldeles perfekt!!!!!!!!!!!!!!
    Vad skoj!!!!!! Ska bli så roligt att träffa er andra!!!!!! Och att prata av sig lite bebis!!!!!!!!! =)

Ska till Ikea nu.... shoppa loss lite!! =) Å äta å fika...å fika...å fika... å..... =)

Kramar på er alla!
    Helen

• Lissi

Hej allihopa!!!

Jätte grattis alva!!!!! Allt känns bra förstår jag??!!!!!!!!!!!!! =)
    Vad härligt! Nu får du gå runt å klappa magen i 9 månader! =)

Shit vad min bebbe sparkar idag... å igår trodde jag att jag skulle börja lipa så ont gjorde det... någon mer som har känt så konstigt, nästan en skärande känsla ganska långt åt sidan... Vad har man där som gör så förbaskat ont när bebben sparkar???

Trevlig helg alla! =)
    Kramar
    Helen

• Lissi

Hallå!!!!

Jag har inte varit inne på två dagar och fick gå tillbaka två sidor! Underbart!!! =)

Myggan å Hjohanna>>> Haha, jag har redan höststädat!!! =) Började för typ några veckor sen... Bytte gardiner å skurade å putsade fönster... UNDERBART ATT HA DET GJORT!!! ;) Man blir ju inte smidigare precis! =)

Japp allihopa! Nu är dte nedräkning!!!! Snart är det fika dags!!!! Ska bli så kul att träffa alla!!!! =)

Kramar på er!!!
    Helen

• Lissi

Tjabba tjena allihopa!!!

Oj oj oj... har inte vart inne på tre dagar... å 6 sidor fick jag gå tillbaka! Underbar läsning! =)
    Vad kul med några nya åxå!!!!! =)

Ä skit fika sugen!!!!!! 8 st med mig blir vi!!! Har ju inte kunnat komma in... fullt ös som vanligt igen! Tog ledigt imorgon för att kunna följa med å fika! =) LÄÄÄÄÄNGTAR!!!

---- Hjohanna----
    2 kilo kvar så har du ju gått upp lika mycket som mig!! =) Fast vid det här laget så har jag väl ökat med 5 till eller nåt! =)

Japp, dags att göra lite nytta... typ lägga mig i soffan å kika på tv!!! =)

Kram allihopa!!! See U 2morrow!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    KRamar
    Helen

• Lissi

Hejsan!!!

Får säga tack för en trevlig fikastund!!! Var himla kul att träffa några av er!!! Får vi göra om snart igen så att fler får chansen att vara med!!!!

----Johanna---
    Din stackare!!!! Skickar några riktigt stora krya på dej kramar till dig!!!! Så typiskt att man alltid blir dålig när det händer något skoj!
    Kan tala om att fikat var super gott! =) Jääääätttee stora maränger!!! =)

Ha det gott allihopa!!!
    KRamar
    Helen

Svar på tråden någon runt skövde??