• Lissi

någon runt skövde??

Halllåååå!!!

Här måste man ju vara inne varannan timme för att hänga med ju! =)

Vi ska inte göra så att vi träffas å fikar den 19:e... så kan vi bestämma mer då.... grejen är ju den att om vi blir ett gäng så måste vi ju beställa bord å så.... och då måste vi ju verkligen veta hur många som kommer å liknande...
    Så precis som Myggan skrev så kanske det är bättre att ta en fika å prata mer?! 19:e kl 14 på Helensgården???

Hur har alla haft det i helgen då??? Jag har typ bara sovit... det är min passion i livet för tillfället! =) Längtar hela tiden efter att få gå å lägga mig! =)

Ha det så bra allihopa!!!
    Kramar
    Helen

• Lissi

Hallå där! =)

Är åxå e riktig julälskare i vanliga fall... förra året började jag greja så tidigt hemma så jag var helt less på julen efter annandagen.... =) Så innan nyår hade alla julsaker åkt bort... därför ska jag börja lite senare i år tänkte jag! =)

Men om vi träffas å fikar den 19... så kan vi ju kolla med de som kommer hur många det är som är intresserade av julbord...å datum å så... så kan ju ju beställa bord då ju!!! Om man blir många kanske man kan fjäska till sig grupp rabatt åxå! På vissa ställen funkar det!

Skit åxå.. snart är det lägg dax igen... blev tvungen att åka till gbg imorgon igen... Alltså ingen sovmorgon direkt! =)

Ha det!!!!
    Kramar
    Helen

• Lissi

Hejsan hejsan!!!

Hur längesedan var det jag var inne??? Var det inte igår eller... fick ju gå tillbaka 4 sidor.... Ni är helt hopplösa! =))) Skojja!

Så nu är det lördag som gäller... den 20 kl 12 vad jag har förstått? Det funkar... Annars får jag ordna så det funkar!!!! Marängerna var så himla goa senast!!! ha ha! =)

Japp... dax att plugga lite igen! Fullt ös just nu... Ja ja.. bara att härda ut 11 veckor till!!!! Nedräkning!!!! =)

Kramar
    Helen

• Lissi

Hallllåååååååå!!!! =)

I´m back!!! =)
    9 sidor fick jag gå tillbaka nu!!! Ni är helt otroliga!!!!!!!!!!!!!!! =) Gör ni inget annat på dagarna eller?! *skrattar*

Japp... återigen dags för nedräkning till fikat!!! Verkar som vi blir fler än förra gången!!! SKÖJ!!!!!!!!! Ser jag fram emot!!! Suger redan i fika tarmen!! =)

Bäst att skriva till mig på listan med en gång!

hjohanna =)
    zetika :D
    Katrin
    MysMellis:)
    Myggan
    Helen

Härligt!!! =)
    Någon som vet när man måste skicka in papperna till försäkringskassan??? De har legat här ett tag... men jag har inte orkat engagera mig i dem riktigt.... Har du skickat in dina Johanna???? vi ska ju ha samtidgt ju! =)

Hoppas alla mår bra!!!! kan säga att jag är grymt avundsjuk på alla som det är dags för snart!!!!! Känner mig som en flodhäst* 3 éller nåt! =)

Sen har jag en fråga till Alien-----
    Plugga åxå i Gbg... å får sista utbet. av studiemedel i december. Men på Fk sa de att jag har stud.medel fram till den 16 Januari... så jag kunde tydligen inte ta ut Fp förrän den 17... å eftersom de beräknar från den 20 till den 20... så blir det ju bara 3 dagar... Stämmer detta verkligen????
    Hur ksa du göra????

Grattis till tillökningen Myggan! Med nya bilen menar jag naturligtvis då!!! =)

Ha det så bra allihopa!!! Dax att plugga lite!!
    Kramar
    Helen

• Lissi

Oj oj oj.... vad konstigt det blev i början av mailet!! =)
    Så går det när man har bråttom! =)

• Lissi

Hejsan!!!

Hjohanna----
    Papper för att de ska kunna beräkna SGI eller vad det heter...
    Fick hem en massa papper... Men jag vet inte när man måste lämna in dem... Vet inte hur lång tid innan man måste säga till innan man vill ta ut Fp heller.. vet du det???
    Usch... det är en ren djungel!!! fattar inget!!!

Kram
    Helen

• Lissi

Ville bara säga hej!!! =)
    Behövde bara gå tillbaka en sida idag!! =) HELT OTROLIGT!!! =)
    Sköt om er alla å glöm inte klappa magen mycket!!! =)
    Krama
    Helen

• Lissi

Hej!!!!

Hjohanna---- Helt undebart att det bara är 10 veckor kvar!!! LLLLLLLÄÄÄÄÄÄÄÄNGTTAAAAAAAARRRRRRRRRRR!!!! =)
    Har vart ute i snön å busat med hunden nu... han äääälskar snö!!!!! =) Jätte skoj!!! Längtar tills nästa vinter när bebben kan vara med åxå!!!!!!! =) Vill åka pulka!!!!!

Imorgon ska vi in till stan å handla julklappar! bäst att passa på nu när julstämningen redan infunnit sig! =)

Ha det så bra allihopa!
    Kramar
    Helen

• Lissi

Hej på er alla!

Jätte ledsen för att jag missade fikat!!!! Kände och känner mig helt ur gängorna... förkyld å allmänt trött och hängig....
    Ville inte smitta ner er andra, så jag tyckte att det var bättre att jag bäddade ner mig här hemma!

Hoppas att ni andra hade det trevligt!!!!
    Blev det ngn maräng myggan??? =)

Jätte grattis till Suzieq!!!!!!!!!!!!! =)

Hoppas att du mår bättre Johanna!!!!!
    Inte långt kvar nu.... =)

KRamar Till Er Alla!!
    Helen

• Lissi

Halllå!!!!!

Då vart det alltså fika dags igen! =) Inte undra på att vi blir feta som grisar!!! =) Jag iaf!!! =)

Kan tyvärr inte följa med den tisdagen... är i Gbg å har handledning för den uppsats som vi skriver just nu.... men käka något rikitgt sött å gott åt mig åxå! =) Vill ha en maräng MYGGAN!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)

Sköt om er i slask vädret!!!! Å håll er på fötterna! =) Halt ute!

Kramar
    Helen

• Lissi

Hej på er allihopa!!

Är så himla kul när man inte vart inne på ngr dagar å man får sitta här å skratta åt era inlägg! =)
    Orkar inte vara riktigt lika aktiv som förut... =)
    Kan bero på att jag är stor som en flodhäst nu å datorn står inne i en liten klädkammare som vi gjort om till datarum för tillfället... Hmmm... tänk er bara, en flodhäst i en klädkammare! =)
    Inte mycket space över!!! =)

Myggan... nu börjar det dra ihop sig för din del!!! JAG ÄR INTE AVIS!!!!!!!!!! =) Jo!!!! Mycket!!!! Vill åxå ha bebben NU!!!!!!!!!!!!

Å Hjohanna... bara 60 dagar kvar nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi måste ju hinna träffas innan så jag vet vem jag ska titta efter på BB!!!! =)

Vill önska alla en trevlig fika stund imorgon!! Kan ju tänka på mig som sitter i gbg på skolan å tänker på er som äter goda kakor!!! =)

Sköt om er allihopa!!
    Kramar
    Helen

• Lissi

Hejsan alla!!! =)

Har inte vart inne på ett tag nu... har haft fullt upp med att planera sambons 25 års fest som var i lördags.... Är helt slut nu efteråt!!!!!! men lyckat blev det iaf!!!!

Skulle hemskt gärna träffa er alla å fika, men på torsdag är jag tyvärr tvungen att åka till Gbg å plugga lite... Himla osis!!!!! Vill ju så gärna! Men det får bli fler gånger!!!

Myggan--- Hur har det gått... ingen bebbe som tittat ut än eller????
    Hjohanna--- Håller tummarna för att allt är bra med dig å maggen!!!! Inte långt kvar vännen!!!! =) NEDRÄKNING!!!!!!!!!!!!!!

Kramar
    helen

• Lissi

Hejsan hejsan!

Hjohanna--- Jag hoppas för allt i världen att min kommer tidigare åxå!!! Känner mig helt sprickfärdig!!!!!!!!!!!!! Kan nog inte töja mig mer nu känns det som.... den lill* verkar ha det ganska trångt där inne åxå för den bökar runt å knuffas så jag blir helt knasig på den! Brukar knuffa tillbaka.... men då får jag bara 10000 gånger värre tillbaka!
    Skönt att allt var bra med bebben i maggen!!!!

Myggan--- Man kan ju alltid hoppas att det går över med tiden! =) Det gör jag iaf!!! =) Fast blir det en bråkstake så vet jag ju att han fått pappas gener iaf! För från mig kan det ju inte vara!!! *skratt*

Sköt om er allihopa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kramar
    Helen

• Lissi

Hejsan!!!

ÅÅÅHHHH VAD SPÄNNANDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Önskar dig all lycka till Malin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Å Johanna---- det är faktiskt så illa att den 20:e är jag i Gbg.... TYVÄRR!!!!!!!!!!!!! får tyvärr inget jullov i år.... måste bli klara med uppsatsen innan bebben tittar ut!!!!! =)

Hej på er allihopa!!! Hoppas att allt är bra med alla?! !!!

Sköt om er i halkan!!!
    Kramar
    helen

• Lissi

Hejsan allihopa!!

Myggan----> Verkligen ett JÄTTE GRATTIS till dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vad underbart det måste kännas!!!! Tänk att äntligen få hålla det lilla pyret i sina armar!!!! Underbart!!!!! Vill att min ska komma nu med! =)

Hej till er alla andra åxå!!
    Blir inte att man hinner vara inne så mycket här nu innan jul! Mycket som ska fixas å ordnas!!!! =)

Hoppas att allt är bra med er å era maggar!!! =)

Hur går det för dig Johanna??? Jag tycker att det känns som att tiden verkligen sniglar sig fram just nu!!! Vill ha bebben NU!!!! =)

Kramar på er!
    Helen

Svar på tråden någon runt skövde??