någon runt skövde??
Glöm inte mig!!! Jag bor i Skövde och älskar sötsaker =)
Har BF 12 dec...
Glöm inte mig!!! Jag bor i Skövde och älskar sötsaker =)
Har BF 12 dec...
Är det den 5:e november det är tänkt att fikas? På Helensgården har de ju massa gott, plus att det är rökfritt =)
Klockan 14, låter det bra den 5:e? då har de flesta lunchgäster säkert försvunnit också. På Helensgården.
Nja, det räcker nog med att se magarna, eller bebisarna... Lite svåra att missa tror jag. Annars så ser vi ju vilka det är som dreglar över sötsakerna =)
Kul ses vi den 5:e då, kl 14. Kram på er alla sålänge
Har ni sett alla bebisar i stan? Helt otroligt avis jag blir.... de finns överallt, själv måste man ju vänta tills 13 dec... Suck känns som tiden står still.
Nedräkning: 5:e nov, kl 14:00 på Helensgården.
Dagens sötsug vill att jag ska äta princesstårta och dricka varm oboy... Kram
Zetika, hej gumman! Så ni flyttade till skövde. Kul, antar att din kille kom in på högskolan då =)
Var det länge sedan ni kom? Hoppas du trivs, försök kommma på fikaträffen nu i november!
Kram
Haha, min sambo höll på att krevera igår. Bebben lade sig helt konstigt i magen, så allt såg helt missanpassat ut... Svårt att inte skratta då, såg ju så roligt ut!
Tror nog att min bebbe kommer komma ngn dag tidigare, eller så är det bara reb önskan *tihi* Kram
Skönt att vi gravida kvinnor ändå har så mycket humor kvar.. En Lucia finnes här... Kanske kommer det en tomte också då, eller?
Eller en tomtemor... Kommer med en julklapp till dig då Myggan.
Kram