någon runt skövde??
Gäsp, godmorgon! Usch vilket trist väder, känner inte för att gå ut m hunden. Men, men...
Gäsp, godmorgon! Usch vilket trist väder, känner inte för att gå ut m hunden. Men, men...
Jo då myggan, det är lite tidigt, men jag har haft på känn ett tag att bebben säkert vill ut tidigare... Om typ 2-3 veckor...
Jag vill ha vinter nu med snö, julpynt, alla fina ljus överallt och julmusik på stan, sååå mysigt! Kram
----> Johanna, hur blir det m fikat nu då? Är allt bestämt o.s.v?
Ville bara kolla om ngt hänt här inne annars, nu är det dags för att nanna bebben i magen.
Kram
God Morgon brudar!!! Japps det snöar sååå nysigt.
Nu ska det bli fotografitagning i kyrkparken på sambo, hund, mage och mig
Fina svart- vita sådana...
Kram
-----> Hjohanna; Det är lätt att bryta vanor, jag slutad röka och snusa.
Vägrade vara en slav under något.
Fast när det kommer till choklad är det en annan femma
Usch och fy vad arg jag blir på internet, satt och skrev ett superlångt inlägg igår kväll. Så försvann internet bara! J-a skit, gissa om jag orkade skriva igen?
Noops
Något håller ialla fall på att hända i min mage, haft värk från och till sen två inatt, haft lite blödning också... Ringde KSS de sa att vi kanske ses senare ikväll!
Hoppsan, vad fort det går. Få se vad som händer nu, min sambo lagar mat medans jag bara tar det lugnt.
Såg att ni bytt msn: suzieqkisch@hotmail.com
Kul att så många mer hittat hit
Kramar i massor.
Måste upplysa alla om att mina vaniljmunkar nu är slut... 20 sty räcker inte sååå länge
Jag kommer på fikat om allt är som det ska... Det mesta känns ganska löst just nu, har ingen aning om vad som händer ju...
Ska tvinga mig ut i rusket nu, hunden behöver en prommis!
Ha de brudar!
Hej brudar!!!
Jag har nu blivit mamma till en dotter, såååå lycklig!
Hon var ju en månad tidig, fast fich högsta babybetyg av BB.
Ska sätta in lite bilder...
Kram så länge.
Hej mina vänner!
Måste väl titta in och kolla läget med er... Hoppas allt är fin fint med er
Har det varit någon mer fika på sista tiden? Hinner ju inte kolla till er lika ofta längre
-----> Hjohanna, det måste kännas skönt att vara ute m Madicken nu under vintern... Lite avis här, min lilla är ju för liten ännu.
Ni glömmer väl inte skicka iväg ett mail till mig om det blir något nytt fika datum!? *hmm*
Kramar på er
Nu vill jag med, känns som min lilla tjej och jag förstår varandras tider nu...
Okej, fick ett mail om att det är fika imorgon 14,00 på Helensgården... Stämmer detta?
I så fall ses vi tjejer, jag tar med mig min lilla sötis också! Kram
Vill tacka för igår... Kul att se er alla med ansikten
Synd att vi var tvugna att åka, men jag antar att man vill hem efter en stund nu när tjejen är sååå liten... Måste tillägga att hon är inne i en tillöknings period *stackars tutte*
Hoppas vi kan stanna längre nästa gång! Kram på er
Vad roligt Malin!!!
Hoppas den lille vill ut till sin mamma nu... De är ju såååå härliga! Vi tänker på dig.
Katrin----> Jo, att de växer fort märks nu, hon har gått upp till 3690g och vuxit 3 cm på tre veckor. Hon ligger lite över på bm viktkurva... *matvrak*
Kram
Jag vill shoppa på stan!!! Någon som har lust att slå följe? Måste köpa julklapp till min sambo...
Jag vill tacka "Zetika" för dagens shopping tur...
Jag vill också fika. Men bara om ni är där!
Kuligt, vi ses imorgon! Kram på er alla!
Sorry för fikat igår... Kunde inte få ha min tutte för mig själv, lilltjejen blev supersnuttig när vi skulle gå hemifrån. Inte lätt att synka allting
Kram
Hmm, det känns som om det är lite rörelse här på denna tråd... Vad har hänt???? Drar till svärföräldrarna imorgon (supertidigt, suck, pust, gäsp, stön!!!!)
Kommer vara där tills den 29:e december så jag får passa på att önska alla mammor, pappor och ni blivande föräldrar en super gosig och helt underbar jul!!!
För min del känns det helt fantastiskt att för första gången få fira jul med min alldeles härliga dotter... ( min egna familj ).
Fick reda på att min kära Niklas haft min julklapp gömd under sängen, helt oinslagen... Suck, jag som missade det helt. Hade inte en chans till att tjuvkika...
Tänd ett ljus och låt det brinna, låt aldrig hoppet försvinna det är mörkt nu, men det blir ljusare igen. Tänd ett ljus för allt du tror på, för den här planeten vi bor på, tänd ett ljus för jordens barn!
God Jul på er mina vänner!!!!