Inlägg från: hjohanna |Visa alla inlägg
  • hjohanna

någon runt skövde??

hahaha, du ä så kul myggan

• hjohanna

ja o krikkan kan inte va me den 19:e ska ju på föräldragrupp då.. första gången *gråter* kan vi inte byta till typ lördagen då..

• hjohanna

hellre lördag för min del..

bara kul med folk jue

• hjohanna

japps.. det fungerar utmärkt för mejj..

• hjohanna

hej Alien.. välkommen till oss

vi har träffats en gång, eller några av oss har gjort det.. inte jag tyvärr jag blev sjuk men nu blir de lördagen den 20:e igen.. då ska du följa med va?? Ju mer desto roligare..

• hjohanna

Lizzie som oxå brukar hålla omkring här inne på våran tråd pluggat oxå i gbg, o pendlar som du

• hjohanna

klockan tolv är uppe på förslag

• hjohanna

God Morgon på er tjejjer..

Hoppas allt är bra med er idag, själv är jag trött som tusan... har inte fått sova så mycke inatt p.g.a en vild bebbe

Suzieq

Lizzie *wiie* 11 veckor kvar.. elle ja, 11 veckor minus en dag ska bli så skönt o få ut den nu tycker ja..
    Pluggapå det sista nu du Alien som titta in här igår pluggame i gbg, o pendlade precis som du..

Hannisen

• hjohanna

hej igen..jadå sitter man här igen o försöker fördriva tiden då

har precis varit ute i regnet o handlat, *brr* skulle köpa med mej aftonbladet för att se om jag vunnit något på återbäringen, sen tänkte jag vara så snäll att jag skulle dela med mej listan på vinnarnahär på familjeliv.. så kommer jag hem utan tidningen!!! *morr* och vem orkar gå ut i regnet igen?? jag ska ju hämta lillan på dagis,men de ligger ingen affär på vägen jue

får väl skicka ut sambon sen

Har ni sökt åtebärningen eller? till vad isf? jag sökte till en syskonvagn, ett körkort och möbler Madicken till en syskonvagn och en växasäng och sambon till körkort.. Varför bara söka en gång *S*

Svar på tråden någon runt skövde??