Inlägg från: hjohanna |Visa alla inlägg
  • hjohanna

någon runt skövde??

Ligger här (elle sitter just nu) o håller på att avlida.. förkyld som tusan, säkert 45 graders feber.. *gråter*
    blir ingen fika för mej idag.. men hoppas verkligen att det blir av snart igen, för jag vill ju träffa er alla

o lova o äta sötsaker från mej med.. själv ska jag käka glass så febern försvinner.. *gråter*

ha inte för kul utan mej då

• hjohanna

hopp då var klockan två då hoppas ni inte kissar på er av nervositet... åhh vad jag ä sur, blir ALDRIG sjuk.. förutom när det händer något kul då.. självklart.. vill ha alla smaskiga detaljer om allt prat o om alla bakelser sen nu ska jag lägga mej igen o vänta på att morfar kommer o hämtar Madicken så jag får vila upp mej heela kvällen o natten..

*puss på er alla*

• hjohanna

jaaaa, snart igen.. typ nästa vecka då är jag npg frisk *smajl*

vikka var de som va med då?? här sitter jag o bara blir sämre o sämre iaf tur jag har en gubbe som håller på o gör potatisgratäng åt mej *mumma*
    sen får det väl bli o krypa ner i soffan o snora ikapp till en rolig film

• hjohanna

va ni bara 4 st..? det var väl tråkit.. men känner på mej att det kommer bli många fler nästa gång ;)

• hjohanna

jaa vi bestämmer en dejt direkt.. .

*springer o kollar i min kalender när jag kan* opps, jag va visst ledig jämt, så intressant liv har jag just nu

• hjohanna

här händer det inte mkt idag, är ni fortf helt mätta efter erat fika igår eller??

• hjohanna

nja lite bättre.. men blir sämre o sämre ju mer klockan blir på dygnet
    men tror jag blir bra imorgon, gubben va bara sjuk tre dagar så vore ju orättvist om jag va sjuk längre

när ska vi sätta upp nästa dejt då? om ca två veckor elle nåtkanske.. elle vad säger ni?

• hjohanna

hepp, nu ska jag lägge mej o krama kudde, ska bli skönt o få lägga sej brevid madicken igen, nu när hon sovit hos morfar en natt
    mannen äute han o gör bort sej, tuur man slipper de nu när man ä gravid..

hoppas ni nussar sött.. *pöss från oss tre här*

• hjohanna

vad är den 17:e för dag då?? jag är på men det blir bäst en fredag för mej, eftersom snuppa är på dagis..

Hur har helgen varit för er alla då?

• hjohanna

vad är den 17:e för dag då?? jag är på men det blir bäst en fredag för mej, eftersom snuppa är på dagis..

Hur har helgen varit för er alla då?

Svar på tråden någon runt skövde??