Ska man legalisera prostitution?
Jag anser att man ska kriminalisera prositutionen på samma sätt som man kriminaliserar torskarna. På så sätt skulle det nog minska...
Jag anser att man ska kriminalisera prositutionen på samma sätt som man kriminaliserar torskarna. På så sätt skulle det nog minska...
janne j: Jovisst men det kommer också minska tror jag. Jag tror att det är vanligare än vad man tror, och detta kan få grannflickan 15 år att sluta sälja sig.
Tyrell: Har du funderat på att sälja dig?
Tyrell: Ärdet ok för dig om din ev. dotter eller fru skulle sälja sig?
Tyrell: Men du anser att vi borde bli lagligt även i Sverige att köpa? Är det för att underlätta för dig att gå till en hora?
Förstår om du inte vill skriva det då din fru kan läsa
Tyrell: Sex kan vara underbart med någon man älskar. Inte på bekostnad av andra. De som säjer sig fjkar enbart njutningen tillsammans med dig. Du är enbart pengar för dom.
Tyrell: Vad gör du här inne med dina åsikter om du inte anser att de är viktiga för dig personligen elle för andra män?
Kan du svara på om du tror att kvinnan njuter av köparen? Låt mig skratta lite mer.
Tyrell: Detta är ingen vanlig tjänst. Det handlar om att sälja sin kropp. Du kan inte jämföra det som du gjorde tidigare med att städa någons hem.
Din inställning för en människas kropp är helt snedvriden. Jag tycker synd om din fru och vill inte skriva mer till dig. Män som du gör mig spyfärdig.
Tyrell:
Som tur är att prostution inte lagligt i Sverige och lär aldrig bli, så länge folk har så korkade argement som du. Hahahah
Flytta till Danmark eller Thailand om du och din familj inte trivs här
janne j: Du är väl en kille egentligen?