Inlägg från: Muppet |Visa alla inlägg
  • Muppet

Lantlig/Romantisk inredning!

Åh, alla är så duktiga, till hösten skall jag komma igång men lite inköp var månad, tänkte mig lite mer skärgård över det hela. Men det finns så mycket jag ha, vet inte alls vart jag skall börja.
    Hur och vart började ni?

• Muppet

Keramikkrukor och liknande, hur mycket kan sådant gå på auktion eller blocket?? ( Har ej kollat än)

• Muppet

Åh, varför går jag in hit? Det spär ju barapå min vilja att börja skapa nytt i mitt lilla hem! Ska börja senare i höst, för nu går sambons bil före Men sen så ska jag nog oxå komma igång!

• Muppet

Englavingar: Vart har du köpt din vita bur? min faster har precis en sådan, men glömmer alltid att fråga henne när vi ses, så därför frågar jag dig istället. Den är verkligen vacker!

• Muppet

Milface: Eftersom de flesta här tycker som jag så fattar jag mig kort. TYcker definitivt du ska måla om hallbänken, och sedan sätta upp pärlspont till hälften, vitmålad, då med.
    Sen måste jag beundra dim fina inredning, får bara mer inspiration till mitt hus när jag ser dina bilder!

• Muppet

marylo: jag skulle ha en vit eller beige soffa, med pastellfärgade kuddar.
    Sedan skulle jag sätta upp tavellister med tjocka kanske svarta ramar med svartvita bilder i.
    Sedan ha kanske torkade blommor i mer pastellfärger och färgglada plädar.
    Det är vad jag tycker, lite tips bara!
    Lycka till!

• Muppet

Åh, nu har jag ett höstprojekt på gång, har fått en jättestor spegel av mamma o pappa som jag ska slipa och måla vit, tror att det kommer bli jättefint, skall ha den antingen i hallen eller över trappen i hallen på övervåningen. Är så glad för det för det innebär att jag "måste" köpa färg och då kan jag även måla om lite andra prylar jag har.

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!