Inlägg från: Muppet |Visa alla inlägg
  • Muppet

Lantlig/Romantisk inredning!

älskar älsklingsbutiken, bodde där i näheten förut, man kunde gå o shoppa sig blin där.

• Muppet

Har ni sett köken som rusta sammarbetar med? Epoq. De hade ett så otroligt fint kök, almo grå heter det. Det ska jag skaffa i framtiden!

• Muppet

Hej! Jag undrar lite vad ni tycker om min nedervåning nu när jag fixat till den lite i några dagar, snäla titta. :)
    Alla bilder är inte uppe än, men snart!

• Muppet

Nu är alla bilder upp, snälla säg ärligt vad ni tycker utifrån det ni ser, allt är ej klart än...

• Muppet

tack för tipsen!
    Jo jag håller på att försöka skaffa lite mer vita textiler och ett fårskin i gungstolen skulle inte vara helt fel faktiskt! Hallen är blå och det mesta av inredningen där är vit, men mer skall till eftersom hallen i sig är mörk.
    Tack för alla tipsen!

• Muppet

imorgon skall jag måla min stoora spegel vit! Och den kommer passa sååå bra i hallen, det känner jag på mig!!

• Muppet

nu har jag äntligen målat spegelRAMEN och mina krukor, ska lägga in en bild senare, men det blev riktigt bra!

• Muppet

nu har jag lagt in bilder på min nya hallspegel, blev väldans nöjd o hallen fick sig ett lyft!

• Muppet

Imorgon har jag tre nya projekt, igår var det min stora spegel som jag målade (finns i mitt galleri) Sedan imrogon skall jag måla om en lamoskärm, ddotterns korgstol och en pidestal, åh jag längtar!! Det är så roligt att måla, håller ni inte med?
    Natti på er!!

• Muppet

du kan sätte speglar på med dubbelhäftande tejp. funkar jättebra!

• Muppet

ÄÅr det någon här som har någon diskmedelsförvaring? är så tråkigt med dessa fula diskmedelskartonger eller plastdunkar.

• Muppet

Är det någon som vet ungefär hur mycket träpanel kostar per kvm??
    Alltså, inte pärlspont, utan lite grövre... hoppas ni förstår?

• Muppet

hmm, svårt att förklara det där med panelen... lite robustare, utan att man sätter ihop den med varandra, gärna en uns mellanrum skall det vara. så det ser lite mer "slitet" ut, mer som en fiskebod, om ni förstår. Ska åka någon dag och kika på alla byggvaruhus.

Tack för tipsen!

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!