Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Lantlig/Romantisk inredning!

Hej! Tänkte haka på er tråd om jag får !

Mamma³
  • Det ljuva livet

Bra tips för er som gillar orkideér men inte gillar när alla blommorna trillat av. Köp en fin sidenorkideé på pinne och stick ner i blomkrukan.. Brukar få många komplimanger för mina välskötta orkideér .

Mamma³
  • Det ljuva livet
    Vilja78 skrev 2006-08-05 21:23:43 följande:
    Tänkte precis fråga vad ni gör av alla skor.
    Vi har en skogarderob *älskar*. Bild finns i galleriet.

Mystjejen: Mina kommer från en inredningsbutik, men jag vet att det finns på EM, Coop och på stora blomsterland. Har ett par siden som jag stoppar i den som ser tråkigast ut (behöver nog köpa några fler erter semestern)
    Mamma³
  • Det ljuva livet
    Mystjejen skrev 2006-08-05 22:01:17 följande:
    Värsta supermamman: Vilket fint hem ni har. Gillade speciellt sovrummet! Var har ni köpt taklampan därinne? Snygg!! Och vilka supersöta barn...
    Tack ! Lampan fyndade jag på Netto (sant). Men har jag har sett liknade i Haga i Göteborg. 
    Mamma³
  • Det ljuva livet

Vi lämnade in alla våra dörrar och fick dem sprutmålade. Har en kompis som målat sina själva, blev jättefint men färgen håller inte lika bra.

Mamma³
  • Det ljuva livet
    lillafruluva skrev 2006-08-06 09:28:40 följande:
    Var på kalas hos min mamma igår, och min morfar kom då och gav mig ett vitt virkat överkast virkat av min gammelfarmor(hans mamma)som gick bort för snart två år sen!Känns jättekul att få ett sådant överkast, och sen att det var just hon som gjort hela överkastet gör en lite varm om hjärtat
    Åhhh! Vad fint och vilken fin present!
    Mamma³
  • Det ljuva livet

Malin79: Vi betalade 500kr per dörr tror jag.

Mamma³
  • Det ljuva livet

Millface: Tack!! *åh jag som suckar och önskar att jag har det lika fint som ni andra*

Mamma³
  • Det ljuva livet
    Mystjejen skrev 2006-08-06 19:40:01 följande:
    juliah: SNYGG LAMPA!!! Kanske härmar dej... Vad gick allt på? Snygg kudde också. Har hittat två böcker av Martha som verkar bra, kan lägga in bilder här. Någon som orkar förklara hur man gör??? Har ju skaffat + nu... Kunde inte hålla mig längre...
    Lägg in bilden i ditt galleri, gör den stor och högerklicka sen och kopiera. Bara att klistra in i inlägget sen.. (om du tar bbort bilden ur ditt galleri så syns den inte i tråden)
    Mamma³
  • Det ljuva livet
    millface skrev 2006-08-06 20:04:03 följande:
    Värsta supermamman:Såg att ni hade furupanel i köket som ni målat vit.Målade ni direkt på furun och med vilken vit nyans?Är själv sugen på att sätta upp panel nämligen.
    Nä, panelen var från början så här snygg Köket före... Vi shellackade, grundmålade två gånger med oljebaserad färg och målade sen två gånger med antikvit oljefärg.. Jäkla meck (24h torktid per lager) men finte blev det .
    Mamma³
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!