Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Lantlig/Romantisk inredning!

Englavingar: Vi har den mattan i vårt vardagsrum. Så såklart tycker jag att den är superfin ! Bordet är underbart!

Mamma³
  • Det ljuva livet

Smalja: Fint!!

Kom på att jag ska till Ullared i helgen (om jag får som jag vill). Nya krukor och annan heminredning hägrar !

Mamma³
  • Det ljuva livet

Millface: mattan är från Ikea och kostar 595:- (tror jag9

Mamma³
  • Det ljuva livet

Vilja78: Nice ! Men lite dyrt .

Mamma³
  • Det ljuva livet

Vilja78: Jättefina bägge två!

Mamma³
  • Det ljuva livet

Vilja: Tycker att hemnes från ikea är finare (särskillt om man byter handtagen), har inte sett Mio byrån i verkligheten men håller med om att den ser lite plastig ut på bilden. Mobelgrossen.se har  endel fina byråar.

Mamma³
  • Det ljuva livet

Vilja78: Är det redan borrat för handtagen? På vår Paxgarderob fick vi borra själva.

Mamma³
  • Det ljuva livet

Nubu: Ljusblå eller nyansen mörkare grå än kaklet?

Mamma³
  • Det ljuva livet

Weee! Stor kväll ikväll !
    Målar pall, första gången jag rör en pensel sen monsterrenoveringen (4 rum och kök på en månad med tre ungar).. Riktigt kul faktiskt, tror att jag ska kleta på lite färg på gulddetaljen jag missat i hallen. Den har stört mig i snart nio månader .

Mamma³
  • Det ljuva livet

Första målarprojektet på länge är fördigt !
    SV300007.JPG Dop present.

Mamma³
  • Det ljuva livet

Vi har ett nästa likadant bord som jag målat vitt. Slipade alla kanter så det ser lite gammalt ut. (bild finns såklart)

Mamma³
  • Det ljuva livet

Så här ser kanterna ut.  *anar att ni skippar kidsen och kollar på hemmet *

Under vardagsrumsbordet..

Mamma³
  • Det ljuva livet

Jojo777: Typ allt hemma hos oss är från ikea ..

Allstar: Nykelskåpet är från Gekås (Ullared), köpt för ca ett år sen för 79:-

Mamma³
  • Det ljuva livet
    Sirlig skrev 2006-08-24 10:32:16 följande:
    Hejsan tjejer!Jag brukar smyläsa denna tråd då jag själv är en hopplös romantiker. Tyvärr bor jag inte tillsammans med en man som delar min smak, så det blir inte mycket snirklerier hos oss. Nu ska jag öppna en pärlaffär här i Stockholm och vill ha lite lantlig inredning i den. Är det möjligt att måla denna vit eller har ni tips på var jag kan hitta liknande typ av skåp till bra pris?ehandel.jysk.se/
    Jag har en sån i vår hall som jag laserat vit. Är jättenöjd ! (bild finns)
    Mamma³
  • Det ljuva livet

Madicken73: Superfint !! *avundsjuk*

Mamma³
  • Det ljuva livet
    INOX skrev 2006-08-25 13:03:57 följande:
    Alltså. Jag måste bara få visa upp min fina sänggavel som jag gjort av en gammal dörr. Den blev nyss klar! Jag är SÅÅÅÅÅÅ nöjd. Ska överraska sambon med den när han kommer hem, hihi. Ska försöka länka, men annars finns bild i galleriet.www.familjeliv.se/hem/inox/galleri.phpStrunta i tapeten på väggen, bara. Den ska bli vit senare.
    Åhhhh! Så Fin!
    Mamma³
  • Det ljuva livet

Hej!  Har bestämt mig för att det snart är dags för höstgardiner.. Men vilken färg? Klurar lite på mullvadsfärgade, eller någon annan färg. Tacksam för förslag !

Så här ser det ut nu:

Mamma³
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!