Lantlig/Romantisk inredning!
Englavingar: Vi har den mattan i vårt vardagsrum. Så såklart tycker jag att den är superfin ! Bordet är underbart!
Englavingar: Vi har den mattan i vårt vardagsrum. Så såklart tycker jag att den är superfin ! Bordet är underbart!
Smalja: Fint!!
Kom på att jag ska till Ullared i helgen (om jag får som jag vill). Nya krukor och annan heminredning hägrar !
Millface: mattan är från Ikea och kostar 595:- (tror jag9
Vilja78: Nice ! Men lite dyrt
.
Vilja78: Jättefina bägge två!
Vilja: Tycker att hemnes från ikea är finare (särskillt om man byter handtagen), har inte sett Mio byrån i verkligheten men håller med om att den ser lite plastig ut på bilden. Mobelgrossen.se har endel fina byråar.
Vilja78: Är det redan borrat för handtagen? På vår Paxgarderob fick vi borra själva.
Nubu: Ljusblå eller nyansen mörkare grå än kaklet?
Weee! Stor kväll ikväll !
Målar pall, första gången jag rör en pensel sen monsterrenoveringen (4 rum och kök på en månad med tre ungar).. Riktigt kul faktiskt, tror att jag ska kleta på lite färg på gulddetaljen jag missat i hallen. Den har stört mig i snart nio månader .
Vi har ett nästa likadant bord som jag målat vitt. Slipade alla kanter så det ser lite gammalt ut. (bild finns såklart)
Jojo777: Typ allt hemma hos oss är från ikea
..
Allstar: Nykelskåpet är från Gekås (Ullared), köpt för ca ett år sen för 79:-
Madicken73: Superfint !! *avundsjuk*
lusicous: http://www.dafont.com/top.php?nb_ppp_old=50&page=1&top=1&text=E&nb_ppp=50&classt=alpha Här finns massor av fina stilar.
Hej! Har bestämt mig för att det snart är dags för höstgardiner.. Men vilken färg? Klurar lite på mullvadsfärgade, eller någon annan färg. Tacksam för förslag !
Så här ser det ut nu: