Lantlig/Romantisk inredning!
Nu har jag läst och drägglat över fina bilder i den här tråden i flera dagar . Jag hoppas att ni har överseende med att jag har rotat runt inne i era krypin och kollat på bilder (utan att skriva något i gästböckerna tyvärr - sorry).
Jag tillhör dem som älskar lantlig inredning. Jag började prenumerera på amerikanska inredningstidningar efter en USA-resa 1990 och äntligen börjar även svenska marknaden svämma över av liknande lektyr. Härligt! Det var ledsamt när "Shabby Chic"-programmen slutade sändas. Hoppas någon av våra vanliga kanaler nappar på den här inredningstrenden och köper in Rachel Ashwells program (el liknande).
Tidigare i den här tråden var det länkat till ett hus i Lerum som var till salu. Jag har nog aldrig tidigare känt att jag skulle kunna flytta in i ett hus utan att ändra en enda liten detalj men så kändes det med det huset. Såg nu att budgivningen var i full gång - skulle vara intressant att se vart priset slutar. Själv fortsätter jag att drömma om att någon dag ha ett sådant hus själv.
Har inte så mycket egna bilder att bistå med för tillfället. Dock har jag ett foto från barnrummet på barnens garderob. Ett vitrinskåp i furu som jag målade vitt, klädde invändigt med tyg och bytte knoppar på. Det blev verkligen ett helt annat skåp när det var färdigt.