Lantlig/Romantisk inredning!
nublu: själv skulle jag nog ha ersatt det blå (fast jag gillar ju blått också) med ljusgrått eller någon mild grön färg.
nublu: själv skulle jag nog ha ersatt det blå (fast jag gillar ju blått också) med ljusgrått eller någon mild grön färg.
Pärla1: jag har nyss lagt ifrån mig Allt i Hemmet. Gården i Dalarna var så mysig -skulle verkligen kunna tänka mig att bosätta mig där! . Gården du tipsade om i Småland var också väldigt fin.
nublu: japp, det kan man! . Inte världens största hus i och för sig men jag tycker definitivt att huset har potential att bli ett drömhus. Är omgivningarna och läget bra så skulle jag nog kunna tänka mig det huset (och kanske bygga till efter att man har bott in sig ett tag).
Samla: jag hade nog valt det antikgrå alternativet och sedan måla underdelen och benen på bordet i samma färg men enbart behandla bordsskivan med olja el likn. Grattis till fina fynd förresten !
Samla: om bordsskivan är i fint skick vill säga, annars skulle jag nog ha målat den med.
ana1979: jag själv skulle ha valt en svart lampa i nedåthängd modell. Lycka till med renoveringen. Det verkar vara ett härligt hus ni har .
Vår lilla familj: om jag skulle ha dem som gardiner och nästan aldrig dra ner så skulle jag nog ha satt dem i kant med fönsterfodret - då blev det ju mer "gardinkänsla" över dem om du förstår hur jag menar?!
Vilja78: jag har en liknande klocka (syns lite i mitt bildgalleri under inredning). Jag köpte min i Karlstad på "Plantan" för drygt ett år sedan.
Muppet: jag har också kikat på det köket - det verkar väldigt prisvärt, eller hur?!
Elisia och millface: jösses vad mycket fina grejer det fanns på countrybymail.se.
millface: jag föll också för kastrullhängaren och kokboksstället !