Inlägg från: Samla |Visa alla inlägg
  • Samla

Lantlig/Romantisk inredning!

juliah: åh vad duktig du är Glad Pallen blev superfin, -ilar till Ikea! Skrattande Perfekt att ha ute o ha lite småskoj på...

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • Samla

småskoj saker då.. inte det andra småskoj

Har förresten lagt ut lite datarumsbilder om någon orkar titta. Lovar, ska inte lägga ut fler bilder idag!

• Samla

Tack! Japp, Ikea, maken fick välja, han ville ha ett stort eftersom han jobbar hemma ibland, det är vita bockar under.

pr32: hihi vet inte, bläcket är slut, har inte kommit mig för att köpa nytt

• Samla

pr32: nä Förvånad! Vi har knappt använt vår!

juliah: hade chansen att köpa ett fyrkantigt avlutat bord med snidade ben, högt nog o stabilt nog för datorn, men men som sagt maken fick bestämma... SkrikandesRäcka ut tungan

• Samla

pr32: usch säg inte så, vill ju inte köpa nått så tråkigt som en ny skrivare!!!! Fundersam

Mystjejen: Tack! Glad

• Samla

jen05: foten är från antingen Åhlens, Hemtex eller Eko, skärmen är från Ilva. Lampkjol, hmmm vad är det, låter spännande. Faktiskt aldrig hört förrut!

• Samla

Vilja78: du har öga för det där, den hade jag aldrig kollat på. Men som du säger, den hade kunnat bli jättefin målad, liten var den också. Hade passat perfekt i en hall!
    Ang färg så tycker jag personligen bättre om vanlig vit än antikvit, men det är ju en smakfråga.

• Samla

Smajla: Va mysigt det blev med nya krukan!

pr32: Den var fin! Personligen gillar jag inte övandelen, hade det varit jag hade jag tagit bort ovandelen o helt klart behållt underskåpet, ev bytt handtag men nog inte gjort mer. Den har den där shabby chic stilen som jag älskar...

• Samla

Är det någon som vet var man kan köpa överkast med små rosa rosor på till hyfsat pris?

• Samla

pärla: åh köpte du vet?

juliaH: kollade där, men njä, vill ha  ett sånt med engelska små rosknoppar, typ quiltat.

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!