Inlägg från: Samla |Visa alla inlägg
  • Samla

Lantlig/Romantisk inredning!

Skrikandes den nyinköpta lampan fungerade inte i sovrummet, passade inte. Jaha, leta vidare...

Nublu: Fina bilder!
    Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • Samla

julia: Skrattande salig blir man! Skrev i fel tråd: på tal om jul så har Sias julkatalog kommit...

• Samla

juliah: haha, nej du! Det står tillbaka i datarummet- (det blev för stort för sonens rum)-(snart färdig för uppvisning! Jag är bäst på att ändra mig!!

Förresten, hojta till om ni hittar en liten Vit kristallkrona

• Samla

Kan rekomendera: www. tradgardsrum.se (kan beställa via nätet också). Skulle beställa, sen insåg jag att vi bodde tio min bort! Skrattande Köpte denna väggkrok idag:

[Stäng fönstret]
  • Samla

De har tydligen fel på sidan för tillfället...

• Samla

Vilja78: varför inte fynda en billig avlutad byrå på blocket o måla vit, köpte den i min sons rum för 400 kr o målade vit...Skrattande o sen ev köpa en dyrare...

• Samla

Nublu: låter som att stolarna kommer bli jättefina, du vet var du ska visa bilder sen va!? Skrattande

Madicken73: vilket fynd, fina!

Hade en svart gammal Ikea takkrona undanstoppad (finns bild före), så här blev den efteråt: (hur klistrar man in små klickbara bilder?) Vill ha riktigt vita lampskärmar, men dessa får duga ett tag till..Glad

[Stäng fönstret]
  • Samla

Tack! Snälla ni är!!! Lampan är "Gospel" i svart (finns inte längre), den som finns nu är i stål. Först är den sprayad med matt vit färg (puh vilket jobb ) sen målad med emaljfärg (halvblank, ville ha helmatt men det fanns inte). Den blev faktiskt bättre än jag trodde!!

Denna tror jag hade varit fin att måla vit: www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay&catalogId=10103&storeId=2&productId=42776&langId=-11&categoryId=15701&chosenPartNumber=30069795
    (Nostalgi)

Madicken: Bra!

• Samla

Leeanlej: det blir nog fint att måla vitt!

Vilja78: En burk kostade ca 70 kr, men de räcker inte så långt.

Det är ju ett sånt skrivbord vi har, tyckte som Malins 79: pruta. Vi köpte  först ett för 700 kr, sen veckan efter fyndade vi detta för 350 kr (sålde det första) Skrattande:

[Stäng fönstret]
  • Samla

Vilja78: det är Markör va? Har sett typ 3 sådana på blocket de senaste 2 veckorna, kanske hittar du ett där?

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!