Inlägg från: Smajla |Visa alla inlägg
  • Smajla

Lantlig/Romantisk inredning!

Mystjejen skrev 2006-09-25 19:10:47 följande:
    Smajla skrev 2006-09-25 14:20:14 följande: ELR - hur funkar det på möbelgrossen? Är det lika lång kö innan öppningsdags som på t.ex. lagerförsäljningen till Casa Linné? (Om du varit där..) Eller är det som en "vanlig affär" där man kan gå runt i godan ro jämförelsevis på det föregående nämna stället där man får vara jäkligt snabb och hugga tag i det man vill ha? Vi väntar på ledig lägenhet nämligen nu och då ska vi handla en hel del nytt..//Smajla Jag har varit där och det var ingen kö. De har ungefär samma sortiment jämt har jag förstått. Man går runt och kollar vad man vill ha, betalar och sedan får man åka till ett lager de har längre bort och plocka ut möblerna. De är ihopsata, de flesta i alla fall så stor kärra måste man ha!!
    Å så bra, då ska jag shoppa loss! Fast får vänta tills vi får lägenhet då men titta dessförinnan kan man ju. Risken är väl tyvärr att man fastnar för nåt som inte finns kvar då men jag känner att jag måste kolla! Skrattande
    //Smajla
  • Smajla
    Lola Jämtland skrev 2006-09-26 23:29:43 följande:
    Nu ska jag hänga i denna tråden lite mer permanent. Har mest bara smygläst förut... Men sen ca 12 tim tillbaka är jag husägare! Eller jag vet iaf att vårat bud vann o papper ska skrivas. Så jag tänkte ta del av en del av era små tips o så. Våran nya bostad är ett gammalt charmigt hus från 30-talet. O jag tror att den lantliga stilen passar i det. Dock inte överallt. I gillestugan ska jag tex ha mitt efterlängtade 50-talsrum. Det var det det...nu ska jag surfa runt i era krypin o kika lite. //Blivande husägare!
    Grattis!!! Vad kul!
    //Smajla
  • Smajla
    nublu skrev 2006-09-27 11:19:12 följande:
    Idag kom mina grejer från Hem Ljuva Hem. Snabbt skickat eftersom jag beställde i fredags. Jättefina saker, fotar när jag får tid, vilket inte lär bli idag. Barnkalasgästerna kommer 13.30 och tårtan är inte påbörjad än!
    Vad är Hem ljuva hem för nåt? Nån sajt eller affär? Finns ju en tidning som heter så vet jag iaf..
    //Smajla
  • Smajla
    nublu skrev 2006-09-27 12:07:49 följande:
    Smajla : www.hemljuvahem.nu . Glömde skriva adressen i brådskan. Nu är tårtan klar iaf.
    Tack! Oj vad mycket fint! Vad köpte du?
    //Smajla
  • Smajla
    Smultronet12 skrev 2006-09-27 12:56:12 följande:
    Behöver lite mer hjälp... www.baldershage.se/sortiment.html på denna sida finns det tvättmedelshinkar som jag bara vill ha, men det går ej att beställa därifrån. Hoppas på att nån här vet nåt annat ställe där dom går att få tag på.
    Ojoj vad snygga hinkar. Får åka dit snarast, jag bor ju som tur var i samma stad!

Pärla - ja, det var snygga saker!
    //Smajla
  • Smajla
    LPW skrev 2006-09-27 13:49:40 följande:
    Jag kommer inte in på sidan hur jag än gör... Någon som kan tänka sig att spara ner bilden i sitt galleri en liten stund så att jag kan få se om det är samma hinkar?!
    Titta in på första sidan hos mig så ser du dem. Jag ska kanske in till stan sedan och då kan jag kolla vad de kostar om jag hittar dem..
    //Smajla
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!