therre skrev 2006-10-10 17:54:15 följande:
Smajla skrev 2006-10-10 10:58:22 följande: Karamellfabriken skrev 2006-10-10 10:52:13 följande: Åh, precis vad jag letat efter Smajla!Undrar just om man kan göra en så liten beställning.Det står inget om minsta ordervärde på deras sida så man kanske kan göra ett försök iaf. Vad kul!
www.systerlycklig.se - kollade om jag hittade minsta ordersumma men det står att "Alla små som stora ordrar är välkomna." - Hihi - då kanske det blir ett köp för Therre också då?? //SmajlaMjae... Jag vet inte. Fridas hade också så jag kanske köper därifrån
Okej då

Elisia skrev 2006-10-10 17:22:19 följande:
Hallå alla! Tipsade i affärstråden om en butik i Marks kommun i Västergötland - Textil & Råvarulagret. Här har jag en direkt jämförelse att komma med: På
systerlycklig.se finns de där söta galoscherna med rosor på för 424 pix - samma galosch kostar 279 i butiken jag tipsade om. Bara som riktmärke...
Sånt där är kul när man fyndar såpass! Jag såg en sån där stationsklocka som jag har i mitt galleri - på väggen - på nån sajt som jag gillade - kostade runt 490 kr nånstans. Så fyndade vi - jag och maken - en på Chilli som kostade 259:-! Inte likadan iofs men jag gillar den vi har nu mer!!
Lolanna skrev 2006-10-10 18:25:28 följande:
Therre och smajla: Okej, har just nu en burk med vit färg (kanske mer i vanilj) hemma som jag ska måla byrån i hallen med. Får se om den blir bra eller om jag ska söka vidare Har alltid betto m antikvita färger men det verkar som om ingen försäljare riktigt förstår mig... :-/
Lycka till!

Ett tips - provmåla på en träbit först för att se hur den ser ut..
Karamellfabriken skrev 2006-10-10 19:06:08 följande:
Pärla1Kan jag få köpa dem? Snälla!

Farligt att visa upp sina alster här