Inlägg från: juliah |Visa alla inlägg
  • juliah

Lantlig/Romantisk inredning!

Uscha, jag har nästan velat hoppa över pratet om trappslipning, vi ska nämligen också ta tag i det där....verkar definitivt vara ett hästjobb!

• juliah

Hua, trappan är hemsk och fullkomligt livsfarlig. Lackad så att man lätt kan halka, och ojämna trappsteg, vi funderar på att eventuellt bygga om hela eländet så att den blir säkrare...vi får se!

• juliah

Nr, söta träskor! Skulle jag behöva!

Mystjejen, vilket härligyt skåp!

millface, precis så ska jag också göra, ska bara införskaffa ngn mysig pärm först, eller ja, det kanske blir flera!

• juliah

Elisia, jag tror att det är nordsjö som har serien "En vit värld". kärnmjölksvitt, himmelsvitt, äggskalsvitt, jordgubbsmjölksvitt osv. Jättehärliga färger, i vår sons rum har vi kärmnjölksvitt!

Samla, å gud vilket fint skrivbord, blir så avis på allas fina fynd! lampan var ursöt, bergis från ilva....

• juliah

malins70, jag bara måste till möbelgrossen nu känner jag, roligt med nya matsalsmöbler!

Vilja, jag skulle inte ta de åt guldhållet om jag var du, vart ska du köpa dem, tänkte om man kan se ngn bild o då kanske få en bättre uppfattning!

samla, vart hittade du linneskärmarna?

• juliah

Vilja 78, föresten, nästa helg verkar det vara försäljning på möbelgrossen här i sthlm!

• juliah

Vilja78, åk till nacka byggnadsvård, du kan också kika på deras hemsida först! Våra köksbeslag kommer därifrån!

• juliah

Samla, DU ÄR BÄST!!! Jag ska till coop, fråga mig om jag behöver nya skärmar, hehehe...

• juliah

Samla, ser att du lagt in en massa nya fina bilder! Är jättesugen på ljuslyktorna från sia, kanske i vitt, ojojo vilka svåra beslut man ska ta ;) !

Rut, vad mysigt med gungstol, känner att det hade varit så härligt att ha det när min lilla kille var alldeles nyfödd...

• juliah

Vilja, jag har sett hennes hem, sååå fint!

Våra beslag är i silver, är nog behandlade så att de ska se lite antika ut skulle jag tro, hmm priset minns jag inte exakt men runt 50 kr/st skulle jag tro!

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!