Lantlig/Romantisk inredning!
Å vilken fin soffa!
Nope, inte mina hemtrakter...
Tusan att mitt minne är kort, minns verkligen inte vilket företag man ska vända sig till för frakten, men som sagt, nyfikenrosa är experten!
Å vilken fin soffa!
Nope, inte mina hemtrakter...
Tusan att mitt minne är kort, minns verkligen inte vilket företag man ska vända sig till för frakten, men som sagt, nyfikenrosa är experten!
Bussgods kanske det hette?!
GODMORGON! (elisia, ni andra kanske ligger o sussar skönt...)
millface, trappan bör slipas innan du målar den!
Samla, tycker att du ska vara lite ekonomisk och måla er gamla och införskaffa en sängkappa till sängen (er nuvarande är supersnygg), jag tyckte i och för sig väldigt mkt om det med krysset men det blir jättefint om du målar er. Tror inte alls att det är svårt att sy ett överdrag till heller om du skulle vilja det men det blir fint utan!
Fyndade du föresten några möbler igår?
Mmm, blev sugen på en gavel nu!
Elisia, vill veta om bordet från nettovar värt ngt sen!
Fyy så jobbigt med en tjurig säljare, hoppas att du kan ordna med transport så fort som möjligt!
Näe, nu ska jag försöka söva en trötter som varit vaken sen halv fem!!! Sen blir det till att städa...
Pärla1
Tack så mycket, blir så glad!!!
Godmorgon allesammans! Har haft en så superjobbig morgon med lillkillen så därav mitt sena godmorgon...
Hur var det nu, ngn som sett nettobordet live?
Funderar också på att att åka till möbelgrossen, men hos oss i sthglm blir det nästa helg! Tyckte mycket om tex brickbordet!
Elisia, tror att det bara är att kopiera in, jag kan göra ett litet test, hehe, är inte så teknisk av mig...
Igår fyndade jag, har nämligen gått o kikat på ett litet miniväxthus från miljögården men inte unnat mig den, men nu var det rea på den så det blev ett riktigt kap!
Ähsch, jag förstår inte alls hur jag ska kopiera in bilder...blir så irriterad...
Inte tusan kan jag stava heller, äsch ska det stå, hehe, är man lärare så är man!
På www.netto.se,titta under veckobladet!
Näe, jag kan inte göra så, jag kopierar, sen när jag ska klistra in så är själva texten "klistra in"ljusgrå, så det går inta att klicka på den...VARFÖR???
NR, hjälp nu mig och Elisia med detta, skulle vara så skoj att kunna sätta in bilder ju...
Nja, ingen speciell, vill ju bara ha möjligheten att göra det, tänkte tex sätta in en bild på lilla växthuset jag köpte, inget livsnödvändigt med andra ord...