Inlägg från: juliah |Visa alla inlägg
  • juliah

Lantlig/Romantisk inredning!

Vi köpte dom förra sommaren, tror definitivt att dom finns kvar, har tyvärr inget nr men du ser nog tydligt när du kommer dit vilka de är! Handtagen är skruvade med 2 skruvar!

Kan hända att dom har slut på dom men dom beställer nytt hela tiden så det ska inte vara några problem!

• juliah

Vilja, sånt kakel ska jag ha i min tvättstuga :) !

Jag vill gärna också veta om kommande auktioner!

Vilja, tror dessvärre att de flesta av tjejerna här bor neråt i landet?! 

• juliah

Vilja, jag tror att våra beslag har nr AF424, dom ser dock lite guldiga ut på bilden vilket dom inte är på riktigt!

• juliah

malins79,

Självklart kan jag kolla det! Hoppas vi kommer iväg, är egentligen inget speciellt vi behöver men är så vansinnigt sugen på brickbordet!

Klockan är fin, skulle vilja ha ngt  i den stilen fast krämvit!

• juliah

nublu, ja jag är i full färd med att rita en skiss över tvättstugan, som jag har planerat nu så ska det vara spont i taket, ett nästan svart skiffergolv 20/20, vitt fasat avlångt kakel (sekelskiftesstil), pärlspont,diskho i porslin från ikea, köksskåp från ikea, vita trähyllor på konsoller ovanför bänk, lampa från lantligdesign (den med rosor), eventuellt spottar, en del under arbetsbänk med ett vitt linnetyg som ska dölja smutstvätten, en pelare med maskiner...
    Det kommer att vara 3,5 m / 2,5 m, alltså inte heller så jättestort...

Ska skaffa antingen en inbyggd eller vägghängd strykbräda...

Hmm inser nu att jag kommit ganska långt i planerna, kan lägga upp en planritning om du vill!

• juliah

Samla den bänken har jag, jättepraktisk!

nublu, ja jag får också se om jag kan lägga in ngn bild på hur jag tänkt det hela ikväll!

• juliah

Nublu, den boken har jag i min ägo, UNDERBAAAAR!!!
    Kan verkligen rekommendera den till er andra, jag har också den ljuvliga boken "Vit jul" som är jättemysig, men julen väntar vi ett tag med eller hur?!

malins79, har ingen aning...men jag bara går o väntar på den!

• juliah

millface,
    http://www.potter.nu/t/9177152271.html Här finns den bla annat, en jättemysig bok med mååånga tips och ideér inför julen!

Hmm, nu har ni fått mig att vilja köpa en klocka till köket, denna tråd är faaarlig för plånboken!

• juliah

Samla, finns det enbart vit voile eller organza på stof i stil?

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!