Inlägg från: juliah |Visa alla inlägg
  • juliah

Lantlig/Romantisk inredning!

Vad använde du för lim, textillim?

• juliah

Samla, jag gillar den där (vet ej namnet) moderna kristallkronan...haha, ja vilken beskrivning jag kom med då, ska försöka hitta den istället kanske!

• juliah

malins79, gud så fint det blev, helt otroligt vad vit färg kan göra!!!

• juliah

Englavingar, guuud så vi sprang runt på stan...är alldeles utmattad...
    Det skulle handlas kläder till lillkillen, kläder till mannen, kläder till mig och så lite inredning på det, puuh!

Köpte iallfall i inredningsväg en fin lampfot på MIO samt en ljusbrun gant kudde med stjärnor, inte så romantisk men blir så fin till hösten då jag kör rätt mycket brunt med allt det vita :) !

Ångrar dock en grej, var inne på Ambiance och hittade en ursöt liten spegel, Varför köpte jag inte den kan man ju fråga sig?

Har även fått ett löfte om en massa lexingtonhanddukar till min 25-års dag nu i september! Vita så klart ;)

Tänker åka till åhlens nästa v o köpa ett fint skoställ i vitt med kryss och en tvättkorg klädd med tyg som har en spetskant, orkade inte släpa på dom idag...

• juliah

På åhlens finn söta örngott med spetskant, 75 kr tror jag att dom kostade, ska nog köpa ett par nästa vecka!

• juliah

Näe, den är naturfärgad, mer en korg som man bär tvätten i, det kanske inte ens är till för det men den är jättefin, 175kr kostar den!

• juliah

Ja lexington är dyrt men ack så bra kvalité, jag känner att det kan vara värt det eftersom det är ngt man använder dagligen , får bli lite vardagslyx :), ja man kan ju alltid önska sig eller köpa på sig en lite då och då!

• juliah

Hej tjejer,

Idag har det shoppats ytterligare, lite yankee candels, skohylla, tvättkorg! Så skojigt att shoppa! Martha stewart har ju en hemsida, finns en hel del där!

Här kommer iallfall en bild på lampan från mio som jag köpte, skärmen är från coop, hihihi!!!

• juliah

Smajla, TACK, är så grymt nöjd med skärmen för 39 pix!

vlf
    JAAAAG längtar, lovar att komma med en massa bra tips från boken Vit jul eftersom jag har den, åååå, det riktigt kliar i fingrarna att få börja pynta och göra fint. Men vi får hejda oss, nu är det sommar och det är ju underbart det med :)!

• juliah

tackar för komplimanger,

Jag säger som samla, heja coop! Ibland kan man då verkligen fynda...
    Mystjejen, jag tror att lamfoten (från mio, fanns också i vitt) gick på 349, skärmen blygsamma 39 kr. Och det var min man som valde den, ojojo vad jag har lyckats med honom ;) Jag sa bara att: Hitta ngn skärm så kikar jag på annat och med den kom han...

Samla, borde inte typ panduro eller ngn byggaffär ha, jag går också o funderar på att tillverka lampa själv, är lite sugen på att göra en i gammal luffarstil, fast med lite prismor och annat som hänger i den...
    Vi får väl undersöka saken och rapportera här se :) !

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!