Inlägg från: hampo |Visa alla inlägg
  • hampo

Lantlig/Romantisk inredning!

Nu har jag målat om i datarummet. Målat ny antikvit färg i allrummet o satt dit en bård , om ni vill titta.

• hampo
    Prinsar skrev 2006-09-13 11:33:04 följande:
    Tack för era snabba svar.Tror ni att det skulle se bra ut att måla köksmöblerna vit?Velar lite fram och tillbaka.
    Det blir snyggt det.
  • hampo

Det beror dels på mitt intresse kan jag säga.

• hampo
    Eddan skrev 2006-09-13 18:34:19 följande:
    Om jag hade haft bättre utrymme här hemma så skulle jag ha kikat närmare på detta skåp. Tror att det skulle kunna bli fint i rätt miljö (och med lite färg).www.blocket.se/vi/9366529.htm
     Det där har jag i vitrinskåp och karmstol , i stugan. Ska till att måla stolen så småningom.
    Vitrinskåpet blir nästa års målning.
     Måste ju spara nåt .
  • hampo
    Mystjejen skrev 2006-09-13 22:23:43 följande:
    Glömde... Den här söta köpte jag till min lilltjej som är hemma och är sjuk...Visst är den söt...(kommer från SIA).
     Jättesöt.
    Karamellfabriken skrev 2006-09-14 06:03:17 följande:
    Vad tror ni om denna? Vit då förstås!www.blocket.se/vi/9281153.htm
    Den skulle bli jättefin som vit.
  • hampo
    therre skrev 2006-09-16 13:43:12 följande:
    Jag ebay:ar lite jag som har långt till affärer Denna klocka är tänkt till mitt tvättstugeprojekt -> i15.ebayimg.com/03/i/07/f5/66/84_1.JPG
    Det är ju den som du ville ha, som finns hos mig. Fast den där hade extra upphängning. Fin !
  • hampo
    therre skrev 2006-09-16 13:51:13 följande:
    hampo skrev 2006-09-16 13:48:10 följande: Det är ju den som du ville ha, som finns hos mig. Fast den där hade extra upphängning. Fin ! hahaha! det såg jag inte ens! haha! det var lite kul den hittade jag ju tom på ebay! får betala kring 250 inkl. frakt du är min inredningsguru *s*
    >>>>> <<<<<
  • hampo
    Dundermamman skrev 2006-09-19 17:41:11 följande:
    På IKEA finns tunnor, se denna www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/Produc... eller kanske denna tunnan med pedal www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/Produc...Dock går det nog inte en hel 10 kg säck i den!Själv har jag säcken i en plasttunna från Royal Canin ute i förrådet, där det är svalt och mindre plåtburkar som jag fyller över i.
    enlitenbitkaka skrev 2006-09-19 17:33:19 följande:
    Åh......tar gärna emot tips på snygga fodertunnor! 15kg hundmat är inget man har ståendes framme Och fodettunnornafrån Eukanuba är praktiska men fula!                                                                   ♥
    Jag har mitt (eller hundens) torrfoder i Ikeas tunna , "knodd". Jättebra!
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!