Lantlig/Romantisk inredning!
Samla, asch då, vad otydlig jag är... jag menade att jag vill ha enbart vit! Ska ta mig en kik!
Samla, asch då, vad otydlig jag är... jag menade att jag vill ha enbart vit! Ska ta mig en kik!
Rut, vilken fin skänk du har fyndat!
Angående passagen, kan du inte måla den i ngn fin vit nyans, vi har en del kärnmjölksvitt hemma och det går åt en varmare ton, riktigt fint!
Hmm, samla VAD GÖR DU *skrattar*??? Faaaaarligt med vill ha listor ;)
Nåväl, just nu vill jag ha
*lampa till skrivbordet
*hyllor att sätta upp bredvid skrivbordet
*lexingtonhanddukar i vitt
*samlas fina drängaskåp (hihihi)
*en fin gammal säng till Noell
*lite nya kuddar till hösten
ja min lista är ju också vansinnigt blygsam....
Väggord finns på www.myfirstroom.se
VILL HA!
Samla, yes, dom möbkerna är ärvda, har ett skåp i samma serie som står o väntar på mig hos moster!
Tänkte också fråga dig, vilka mått har din sons lilla säng? Har en på g men är lite osäker på om den är tillräckligt stor...
Annars kan man kanske köpa schabloner på en måleributik o måla själv!
På www.nackabyggnadsvard.se finns många tapeter från olika tidsepoker!
Ååååh tjejer, nu blir jag avis på er som ska ha väggord, har tjatat på mannen i säkert ett halvår men nope, det gillar han inte, och jag som brukar kunna bearbeta honom till att gå med på mina ideér allt som oftast! Haha, får väl smyga upp en bokstav i taget eller nåt...
Men i lillens rum ska det garanterat bli någåt ord, så det så!
VLF, carpe diem är klassiskt, kan vara bra med en påminnare ibland!
Elisia (saknat dig på mornarna föresten!!!)
Bra idé, funderar på att skriva alfabetet på sonens väggar, då var det ju ett utmärkt förslag, hade inte kommit på det själv...
Samla, skåpet är från min lilla mormor så det är speciellt för mig då hon inte finns kvar längre.
Själv håller jag på o laddar för fullt inför lördag, ska in till stan med mannen (har fixat barnvakt), ska plöja mig igenom, bruka, nk, hans michaels, osv. Ska bli så skoj så! Får se om vi orkar med möbelgrossen!
Tack nublu, ska riktigt tänka igenom vilka affärer som är ett måste, är ganska sällan inne i stan sen vi flyttade därifrån...så det gäller att passa på!
Nyfiken r, kanske ngt som heter snickerifärg i halvmatt, finns förmodligen i vitt, antikvitt osv.
Yes, ska till koffert också :) ! Ska hålla mig på ö-malm o lite i city (nk), det är där godbitarna finns, ska bli så skoj med en massa inspiration!
nyfiken r, VAR har du hittat dom någonstans, säg att dom finns på nätet!!!
För er som inte vet så är det en alldeles uuunderbar serie från yankee candle med doften clean cotton, en stor favorit hemma hos oss! Kan verkligen rekommendera trots att doftljusen är rätt dyra så är det värt varenda krona!
Dessa är också mysiga, har inhandlat detta set från williams and sonoma (NY)
Samla, ja dessa män...men som sagt, vi har en barnfri dag och då gäller det att passa på, vi ska äta frukost o lunch på stan, ska bli så mysigt!