Lantlig/Romantisk inredning!
millface, då kan du ju måla skåpet i antikvitt helt enkelt!
millface, då kan du ju måla skåpet i antikvitt helt enkelt!
millface, är inte så kunnig men finns det inte ngt som heter målartvätt...?
therre, kolla in alla länkarna i tråden, finn sen del butiker som säljer över nätet, lantligdesign till exempel!
Samla, fy vad läskigt , vet du att jag hade en kompis över här i dag o det blev en del inredningssnack, gissa vad som toppade listan över det fuuulaste man kan ha hemma??!!
millface, gud så duktig du är, höggravid och allt, den blev jättefin, ska bli skoj att se den helt färdig, hihi, om du nu hinner det!!!
(Samla, om du vill, och ja nu vet jag att jag är väldigt generös ;), så kan jag köpa sängen till dig, ja då slipper du ju köpa den där gaveln från ilva!!! Den var ju inte ens i närheten lika fin som detta fynd , hahahahaha...tänk egentligen så olika smak man kan ha, helt otroligt!!!)
Samla, du är då en liten ängel ;)!!!
Amoroso, ja man blir lätt lite manisk av alla fina tips o ideér från vår underbara tråd!
Rut, jättefina krokar du köpt, angående hyllor så tycker jag om ikeas vanliga trähyllor med konsoller till billiga o fina om du målar dom i vitt!
Vad duktiga alla är!!!
Ja vi ska ta tag i huset nästa v då mannen får semster, en lååång lista på saker som ska göras...
Imorn ska jag in till stan (sthlm), ska bli hur mysigt som helst, alldeles själva blir vi, vilken lyx att slippa anpassa sig efter liten! Är på jakt efter ett skoställ, lampa till skrivbordet, och lite nya inredningsdetaljer till hösten!
Hmm, jag har helt och hållet tappat intersset för kläder just nu, är alldeles besatt av hemmet, inte tusan hjälper det att sitta här då heller, så mycket tips som ni kommer med :) !
Yes, ska definitivt kolla in skostället på åhlens! Och myyycket myyycket annat ;)
Samla, sätt nu in bilden illa kvickt så att vi får se *nyyyfiken*!
Mystjejen, sofforna kan ni ha mittemot varandra med ett soffbord i mitten...hmm, ska fundera lite till på det där...
Samla, guuud vad söta, jaha, då ska här pysslas, måste bara införskaffa material först, kanske inte så bra om jag använder mormors gamla fina spetsar hehehe...