Lantlig/Romantisk inredning!
Jag vänder mig till er alla pyssliga och påhittiga! Hur kan man få två skåpdörrar förvandlade till spegeldörrar? Har ni några tips? Är det svårt?
Jag vänder mig till er alla pyssliga och påhittiga! Hur kan man få två skåpdörrar förvandlade till spegeldörrar? Har ni några tips? Är det svårt?
Pärla1: Det skulle kanske vara något.... Var får man tag på det?
Helst av allt skulle jag vilja ha ett tv-skåp som ser ut som det här, fast vitt:
pärla: jättefint! Fast jag vill nog ha helt vitt, rätt och slätt. Men det där med taklister lät intressant.
UNDERBART hus!! Jag blir så avundsjuk! Ett hus i den klassen i Sthlmsområdet hade gått för det dubbla. Buhuu... Därmed ligger mina husdrömmar på is ett tag framöver.
Måste bara berätta att jag var på Ambience igår. ÅH vad mycket fint de hade!! Jag har fått så mycket inspiration! Särskillt så har jag hittat massor av idéér till badrummet. De hade en jättefin vit stege som jag tänkte luta mot väggen i badrummet och hänga handdukar på. Sen fick jag också idén här i någon av trådarna om att ha tvättmedel i fina glasburkar och sköljmedel i en fin glasflaska.
Nu har vi beställt vårt badkar till nya lägenheten:
Här är den underbara skänken jag köpte för ett par veckor sen:
Fåtöljerna FÖRE:
Fåtöljer EFTER:
Äntligen kan jag lägga in bilder! Min kamera har mirakulöst börja fungera igen
Tack, tack! Vad glad jag blir! Klart att man är nöjd själv, men det är ändå roligt att få gott betyg från alla er i den här tråden, som har så bra smak