Inlägg från: Vilja78 |Visa alla inlägg
  • Vilja78

Lantlig/Romantisk inredning!

Awsome: Menar du att du har hittat badrumsskåpet där?!!
  • Vilja78

LPW: Nu blir jag riktigt avundsjuk! Som om man inte var det redan innan när man tittat på bilderna av ditt hus....

• Vilja78

Awsome: Ursäkta, jag tror att jag rört till det lite för mig. Det var inte du som köpt det där fina badrumsskåpet...

• Vilja78

Fick "hem ljuva hem" i brevlådan idag. Om någon av er köper den, kika i så fall på "gör-det-själv-sidorna där de bygger en jättesnygg, inbyggd garderob! Sån måste jag bygga i min nya hall sen.

• Vilja78

Kan man byta ut handtagen på vita garderober till fina knoppar istället och då spackla igen det överflödiga hålet? Eller, syns det för mycket och ser konstigt ut. Ska tillägga att det är fabriksnya garderober.

• Vilja78
    Supermamman: Det är tyvärr redan fastborrat med handtag i ek. Det här är garderober som ingår i vår lägenhet som vi ska flytta till.
  • Vilja78

Malin79: Har funderat på det... Har du tips på nåt som kan vara fint. Helst inte sånna där skålformade.

• Vilja78
    milface: Jag tycker du ska behålla färgen i hallen och sätta pärlspont upp till hälften som då är vitmålad. Måla byrån och defenetivt takbjälkarna! Jag tror inte att det blir nån sjukhusvarning då du behåller färgen på väggen. Jag tror att det kommer bli ursnyggt! Åh vad jag blir avis.

Vill upprepa malin79s fråga: Vad kostar pärlspont?
  • Vilja78

Juliah: Du har så rätt med inredningen. Jag tänker göra precis som du när vi flyttar.Vill att allt ska vara precis som jag vill ha det. Inga kompromisser

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!