-
-
LPW: Nu blir jag riktigt avundsjuk! Som om man inte var det redan innan när man tittat på bilderna av ditt hus....
-
Awsome: Ursäkta, jag tror att jag rört till det lite för mig. Det var inte du som köpt det där fina badrumsskåpet...
-
Fick "hem ljuva hem" i brevlådan idag. Om någon av er köper den, kika i så fall på "gör-det-själv-sidorna där de bygger en jättesnygg, inbyggd garderob! Sån måste jag bygga i min nya hall sen.
-
Kan man byta ut handtagen på vita garderober till fina knoppar istället och då spackla igen det överflödiga hålet? Eller, syns det för mycket och ser konstigt ut. Ska tillägga att det är fabriksnya garderober.
-
Supermamman: Det är tyvärr redan fastborrat med handtag i ek. Det här är garderober som ingår i vår lägenhet som vi ska flytta till.
-
Malin79: Har funderat på det... Har du tips på nåt som kan vara fint. Helst inte sånna där skålformade.
-
tycker bäst om dom på lådor
-
milface: Jag tycker du ska behålla färgen i hallen och sätta pärlspont upp till hälften som då är vitmålad. Måla byrån och defenetivt takbjälkarna! Jag tror inte att det blir nån sjukhusvarning då du behåller färgen på väggen. Jag tror att det kommer bli ursnyggt! Åh vad jag blir avis.
Vill upprepa malin79s fråga: Vad kostar pärlspont? -
Juliah: Du har så rätt med inredningen. Jag tänker göra precis som du när vi flyttar.Vill att allt ska vara precis som jag vill ha det. Inga kompromisser