Lantlig/Romantisk inredning!
Just det...
Ja House doctor har ju SJUKT snygga grejjer!!! VILL HA ALLT!!!
Vet att det finns en affär i Jönköping som säljer deras saker, kan kolla vad den heter om ngn är intresserad...
Just det...
Ja House doctor har ju SJUKT snygga grejjer!!! VILL HA ALLT!!!
Vet att det finns en affär i Jönköping som säljer deras saker, kan kolla vad den heter om ngn är intresserad...
juliah: nej inget äkta skinn utan tyg som ser ut som ull typ. skitdålig på att förlkara.
Tyget är mörkgrått.
Hej!
Vad flitiga ni varit... kul att så många gillar stilen!!!
Jag älskar tidningen Drömhem och trädgård, köpte det nya nummret idag...lycklig...
Och Lantliv, fast senaste nr fanns INGET jag gillade, tråkigt!!
Är så ledssen, fick en skitsnygg stor spegel med bred vit ram med lite snirkligt mönster...
När vi kom hem från stugan igår hade den ramlat ner och låg i tusen bitar på golvet...snyft!!
Provmålade lite på hallväggen nyss...får se hur det ser ut imorgon.
Det är en ganska mörk grå, hoppas det blir snyggt så det inte blir föör mörkt.
Ska lägga in nytt golv i hall och kök, (samma golv) funderar på svart och vitrutigt.
Någon som har förslag??
Okej!!
Jag är världens veligaste!! Provmålade min hall och blev INTE nöjd...
Har beslutat mig för att vara helt crazy!!! och hör och häpna!!! måla hall och storarum i samma gräddvita som köket!!!!!
Lite fantasilöst kanske men då blir det en helhet och jag gillar färgen...
Kommer alltid tillbaka till det vita!!!!
Nästa lördag är det en auktion här som tydligen har massor skåp... så jag HOPPAS att vi hittar något. Vill så gärna få ordning.
Angående golven i hall och kök!
Var och kollade klinkers i vitt och svart, snyggt.
Men de hade snygga trägolv antingen vitt eller ek också. Också snyggt!!!
Får fundera på det lite!!
Vad har ni för golv hemma?
vlf: låter som en snygg arbetsplats!!
vi har bara ett hörn med ett gammalt mörkt skrivbord och ett litet bord bredvid med datorn. men jag har laptop så den tar ingen plats. ska fixa hyllor och lite men det får bli ett senare projekt...
har börjat med hall och storarummet idag...spacklat och slipat så imorgon blir det måla av...
skulle bara målat hallen ju men lika bra och ta allt!!! köpte en gräddvit färg.
nublu: svårt med sofföverdrag, men det finns ju fina överkast man kan slänga över, fast de har ju en tendens att ligga lite hursomhelst...speciellt om man har barn...
annars vet jag ingen bra lösning tyvärr!!
det är sååå störigt med alla tv, datorer och stereoapparater som är svårplacerade!!!
har ni tänkt på att i inredningstidningar visar de aldrig sådana prylar och hur man har löst det...typ när de är hemma hos folk och så, synd!!!
Amoroso: Vilken bra länk!!! Massor bra billigt!!!! Vill åka dit NU!!!
Har målat hallen idag! Blir jättebra. Ska måla en gång till imorgon. Och sedan är det storarummets tur... Kul när man ser att det blir bra, men tråkigt att måla så mycket...
Ska lägga ut bilder när jag är klar.
malins79: Jag har köpt en jättesnygg klocka på indiska. Den är rund, i gammal stil såklart!!! Vit och ser sliten ut... Kostade typ 99kr.
malins79: Ja det är siffror. Svarta och botten är gulbeige, ska se gammal ut...
Någon som handlat på www.möbelgrossen.se?? I göteborg alltså, närmast...
Tjatat på mannen så vi ska åka dit på söndag om vi inte hittar något på auktionerna.
Ska på en auktion imorgon och en på lördag...
Nu ska jag förtsätta måla...tråkigt...
OJ!!! Vad mycket ni har skrivit...
Det där huset från hemnet var ju SJUKT FINT!!!!
Samla: Vilket fint skåp!! Avis!! Hela erat hem är jättefint!
Ang. sängen: tycker den ni har är superfin i vitt, vill med ha den... Men det kan ju inte vara så svårt att sy tyg över om man vill...fast jag vet inte hur!!! Tycker den ni har är finare än den m kryssen. Men det är ju min åsikt...
Vad mycket bra tips ni ger...
Ska fundera på om jag har några också...
Har skickat min syrra att kolla på bordet på netto vi har ju inte affär i närheten, skulle passa bra i vårt tv-rum!
Bra tips!!!!
Ska lägga ut lite bilder ikväll på lite av våra prylar.
Men nu blir det sol och bad, helt sjukt varmt!! Gött!!
Nyfiken Rosa: De stolarna är jättefina.