Inlägg från: Mystjejen |Visa alla inlägg
  • Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Samla: Fint kontor!!

• Mystjejen

NR: Hur får man kontakt med dem?? Är korkad när det gäller sånt... Ursäkta mitt tjat om detta... ska snart!! sluta med det... Men jag vill ju kunna lägga in fina bilder jag med...

• Mystjejen

Kommer inte ihåg vem som funderar på slipmaskin... Jag skrev fel, har inte köpt den på jula utan på ÖB kom jag på. Sorry...

• Mystjejen

Millface: Shit du verkar vara värsta superwoman!!! Önskar jag var du... Har fortfarande inte målat soffan än, bara grundat... Men nu har lillan börjat dagis och nästa v är maken ledig så dåååå! Då blir det "projektvecka"... Har en hel lista. Just det: Någon som har tips på bra och sköna resårbottnar? Ska köpa nya. Vill ju ha bra kvalité men hyfsade priser! Såklart!!

• Mystjejen

Pärla: Jättefint skåp!! men jag skulle verkligen fundera på att behålla det så, skitsnyggt med avlutat... men i vitt skulle det vara fint med...

• Mystjejen

nublu: ääälskaaaar trasmattor!! har massor...

• Mystjejen

Välkommna alla nya!!

Juliah: Superfina hjärtan!!!
    Har målat resten av storarummet idag så en strykning till sedan är det klart!!
    Sen är det ju bara det roliga kvar...INREDA!!!
    Ska börja pyssla ihop en tavla...bilder kommer snart...
  • Mystjejen

beskriv.bovision.se/objcard/objcard.aspx&OBJTYPE=CMVILLA

Får se om länken funkar...
    Ska kolla på det här huset! Det är jättefint, vi kollade på det för ca2år sedan men det var sååå mycket att göra och nu är det till salu igen och de som bor där har fixat en hel del!!!
    VILL HAAAA!!!
    PS.. Kolla priset!!!
  • Mystjejen

Ja! Jag vill verkligen ha det! Har inget jobb för tillfället, vilket ju kan försämra låne möjligheter...de är vääääldigt svåra med sånt här.

När vi ville låna till huset vi bor i nu hade vi fast jobb båda två, mycket pengar på banken inga skulder och knappt inga lån... Men vi fick lån på en bank av 4st!!! Konstigt egentligen!
  • Mystjejen

Ska kolla med banken imorgon. 

Oj nu blev det lite OT...
    Blir sååå shoppingsugen av alla tips man får här!!!
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!