Lantlig/Romantisk inredning!
juliah: Då var det fixat!
www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
juliah: Då var det fixat!
NyfikenRosa: www.stoffochstil.se har nog det du söker (till din duk). De håller en bra kvalitet åxå.
NyfikenRosa: Så bra då! Hmm... Nu tog du upp ILVA... Aj aj aj.. Just när många här inne kommit över det!
Samla: Jag har en lampa från Åhlens i mitt sovrum som är fin! Har bild på den i mitt galleri, inte världens bästa bild men man ser hur den ser ut i alla fall. (Ligger under starka bilder.)
Har ni sett badrumet i Ikea katalogen sid 256? Skulle inte tacka nej till det. Där har de ju ett skåp som är liknande Smajlas.
Till alla nyinkomna!
Här har ni massor med länkar till favvo sidorna!
nublu: Inte vit fog! Den blir bara miss färgad. Vi har ljust klinkers i hallen med mörk grå fog, lägger in en bild i mitt galleri så får du se hur det ser ut.
NR: Paraplyt från Lisbeth Dahl har jag! Finns även i svart och turkos, vill ha det svarta med.
www.la-principessa.net/product_info.php&products_id=110&osCsid=986e0b8360b4536d602f377189c9014e
Juliah: Kanske något till din tvätt stuga?
wonderfulgraffiti.com/photo_album.php
NR: Om du ska köpa symaskin så är det mycket bättre att lägga ner lite mer pengar på den än en från rusta, lönar sig i längden! Menar nu inte att du måste köpa en av de dyraste, men om du vill ha ett bra resultat så ska du inte köpa den absolut billigaste. Trust me, du vill inte sitta där med en maskin som förstör dina vackra tyger..
men kanske den här..?
www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=168550&ST=Sök&SearchBackLink=%2fListPage%2fListPageSearch.aspx%3fName%3dsymaskin%26Color%3d%26Size%3d%26FromPrice%3d0%26ToPrice%3d0%26SimpleSearch%3dTrue%26ST%3dS%c3%b6k