Inlägg från: spacecandy |Visa alla inlägg
  • spacecandy

För den som är nyfiken så fins det lite bilder på min lya under starka bilder.

• spacecandy

vlf: Jag skulle ha dem in till vid förnstret!

• spacecandy

vlf: Sätt en krok i änden och häng upp den.

• spacecandy

Tips!
    På Panduro ( www.pandurohobby.se ) har de jätte söta änglavingar. De kan man sätta upp på väggen eller på stols ryggen, kostar ynka 69kr. De kan även fästas med gummiband på små flickors ryggar så de blir riktiga änglar!

• spacecandy

Kolla även in deras Tilda serie!

• spacecandy

Måste man inte vara plus medlem för att kunna lägga in bilder?

• spacecandy

Muppet: Är det kanske ohyvlad panel du vill ha? Mer som ett plank?

• spacecandy

NR: Beror ju på vad ytan är behandlad med och i vilket skick den är. Men om det är tex en lackad yta som är slät och fin är det bara att pensla på (beroende på vilken färg du använder).

• spacecandy

Ni som är så bra på att måla och fixa kan väl ge mig lite tips.
    Har ett Nartorp vitrinskåp från Ikea. Den är grå, ful och förvisad till vinden, men det känns lite onödigt att kasta den. Tror ni att det går att ge den nytt liv?

www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay&catalogId=10103&storeId=2&productId=11341&langId=-11&categoryId=15645&chosenPartNumber=80019741

• spacecandy

NR: Jag vet. Kanske jag ska sälja bort skräpet ändå..?

• spacecandy

NR: Ååh! Vad fin den är! Den vill jag ha. Skulle passa så bra ihopp med en svart skinhörnsoffa och en takfläkt!
    Lite OT där...

• spacecandy

Ni med vaxduksproblem! Varför inte ta genomskinlig plast, tex ett dusch draperi? Lägg det över bordet och fäst på undersidan med stift..

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!