Lantlig/Romantisk inredning!
Samla: Jahg håller på att bearbeta min sambo om överkastet, vi tittade även på det vita som är virkat, det tyckte han var finare.
Samla: Jahg håller på att bearbeta min sambo om överkastet, vi tittade även på det vita som är virkat, det tyckte han var finare.
Juliah: Jag köpte det på Ikea för 1 1/2 år sedan. Börjar bli lite slitet med märken och så, ganska dålig kvalitet.
Spacecandy: Nä, usch vad tråkigt!Vad ledsen jag hade blivit!
Spacecandy: Jag ÄLSKAR de tapeterna! När vi flyttar nån gång "hoppas hoppas", ska jag ta med mig de som blev över, kan man säkert göra nåt kul av!
Samla: Det jag såg var det små rosa rosor på, jättefint!
Fick hem Allt i Hemmet idag, åh....vilka hus det var, någon som sett?!
Här kan jag tänka mig att bo :)
www.hemnet.se/search/maklarutbud/object_frame.asp&service=hemnettogp&caller=main&area=8&kommun=56&url=www.bostad.dn.se/bostadsborsen/sok/results/
nähe,det där gick ju inte, får försöka senare...Om ni vill kan ni kolla Jönköpings län, Eksjö och sen Mellby för 2,5 miljoner.
Lola Jämtland: oki, då vet jag, bättre lycka nästa gång :)
Eddan: Ja, det huset var så himla fint!vill ha, vill ha...
Millface: Jajemän, man blir riktigt glad när den kommer, här e posten tidig också. 10.00 dimper det ner i brevinkastet :)
Juliah: Kanonfin farstukvist!!Hjärtarna (eller hus stavas det egentligen) var också fina, rolig idé!
Oj, vad niskriver när man varit borta en stund! Bu har vi varit och hämtat våran avlutade byrå á 500 kr, lägger in bild sen. Det blir att måladen!!jipppi
Samla: Det var ju kanonfynd du hittat!Svårt med bordet, men jag hade inte målat hela!Tycker det verkar vara himla fint och charmigt att låta det vara...det är snyggt med gråvita stolar till ändå, hemtrevligt enligt min smak...Du kanske skulle kunna måla underdelen, men...åh..nä..inte hela iallfall..