Lantlig/Romantisk inredning!
Vi får helt enkelt ta en semesterresa dit istället
Vi får helt enkelt ta en semesterresa dit istället
Hej allihopa!!Ska strax ner i garaget och måla våran byrå vi köpte på Blocket, sen har jag börjat med våra hemska furumöbler i köket, självklart blir det vitt!!kommer lägga in bilder när det är färdigt!
Vi har också en vagga på vinden, den ska målas om den också!!
Jag är en sådan där "samlare", jag samlar på gamla biobiljetter, kvitton m.m, sen har jag ingenstans att lägga dem, så jag har scrappat en liten låda med "mina underbara minnen". Rätt bra idé faktiskt. bilder finns i mitt galleri...risa och rosa gärna!
samla: tack så mkt, man är ju alltid lite pessemist (eller hur det nu stavas) när man gör sina egna grejer...
Jag blir så irriterad på Mio, vi har ju köpt sängen Rosie och väntar på att få den hemkörd!
Det skulle ta två veckor! Idag när jag ringer och frågar vart den tagit vägen säger de att den kommer v. 37. Alltså fem v, men de har ej ringt och sagt det till oss....
Mystjejen: Åh, vad kul! Jag håller på att kolla runt efter en också. vet ej riktigt vad man ska ha för nåt..
Vad tror ni om denna??
http://www.blocket.se/vi/8628943.htm?ca=17_s
ja, jag funderade lite på det, jag vet ju att de har på typ ellos och Josefssons, för billig penning. Man är ju inte direkt ett geni på att sy, så det räcker med rak och zigzag sömn, haha!
Nyfikenrosa:
Den har jag hemma, fast i mörkt trä! jag gillar den!