Lantlig/Romantisk inredning!
pärla1: Ah, Blocket är bäst!!!! Fanns en liknande för några veckor sen , också för 500 kr, men jag velade så den såldes! Men nu när jag ser din så inser jag ju att sonen absolut måste ha en sån!
pärla1: Ah, Blocket är bäst!!!! Fanns en liknande för några veckor sen , också för 500 kr, men jag velade så den såldes! Men nu när jag ser din så inser jag ju att sonen absolut måste ha en sån!
pärla: sjukt snygg!
hampo: glömde tacka dig innan för länkarna ang påslakan, är nu lite inne på att byta till stort täcke till sonen, spjälsängslakan är ju lika dyra som stora!
Fina möbler, men maken kommer aldrig åka så långt för möbler, han gnislar tänder bara det är området brevid! (är själv kass på att köra med släp)
eyry: fin! Helt klart ett fynd!
Hallmöbeln hade jag inte tackat nej till!
pärla1: det finns speciella krus som de ska smälta i, men jag lägger bara mina kakor lite härvar istället. Funkar det med!
pärla1: absolut!
Som övriga: Drömhem..., men köpte en norsk tidning som till o med slår Drömhem: Vakre Hjem & Interior på Pressbyrån. Tjocka lyxiga sidor, underbara saker, jag LOVAR ni blir inte besvikna.
Usch sjuk hela dagen, jag som tänkte åka till www.anrika.com och till Miljöstallet
Tack va snälla ni är!
Smajla: la in lite av de norska länkarna i länklistan!
Mellismamma: *plockar upp min haka* WOW!!!! Vilket hus, jag börjar nästan gråta! Kan man inte köpa o flytta på det? Om det hade legat där jag bor hade man fått ge typ 10 mille!
Lägg första budet, om ni verkligen vill ha det så lägg vad det begär, så håller vi tummar o tår för att vi får se fler bilder av detta hus! Vågar knappt titta på det igen-för då tar jag mitt pick o pack och flyttar
Mellismamma: vid havet i Malmö, tyvärr sjuka huspriser, bekanta till oss gav 3.2 mil för ett hus i okt förra året, sålde det nu för 4 mille!
Tyvärr är det nog så att antingen väntar alla på att någon annan ska bjuda och då far det iväg, eller så blir folk bortskrämda när de hör att någon lagt vad de begärt. Lycka till!
Vilja78: åh skänken, ja det andra också, men skänken wow va fin!
pärla1: fina, duktig du är!
Flatt: absolut, det är roligt att ha sånt inte alla andra har! Snäll sambo du har!